Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
wiicked: Ja, det var väl det jag tänkte.
Som parentes: inte SÅ snyggt att "dutta äpplena" så man får två starkt rosa fläckar i ansiktet, som jag ser så många på stan går omkring med. Men med lagom mycket rouge så tycker jag det är jättefint och går knappast själv utan.
Wiicked:
Ska genast kolla upp det rouget, låter väldigt intressant! Tack!
Och nu har jag fått lite mer hum om hur rouget ska sitta, ha ha! Tack, tack!
NARS Orgasm är överlägset bäst!! NARS säljs på C/O Stockholm.
ja precis, men det är pinsamt att dutta på så mkt att man ser ut som en påskkärring :D hhehe det skall vara mjuka duttningar på "äppel" kinderna och inget mer..
Tips!
Alltså, många tjejer köper nars orgasm och sådana "it" produkter som kändisar också använder FASTÄN de inte passar i det.
Jag var nyfiken på NARS färgen bara och kollade in d C/o stockholm, men personalen där såg DIREKT att jag inte skulle passa i den och menade att många tjejer köper den fastän d inte passar...
PErsonligen tycker jag om "it" produkter men passar man inte så passar man inte :)
Nu menar jag inte att alla inte skulle passa utan jag bara talar om hur det ibland ligger till!!
Miss Tess!
Finns NARS bara i Stockholm? Kan man köpa det per postorder?
Bor ju nere i Skåne, Kristianstadstrakten...
annars finns Nars att köpa på ebay, till ett bra pris.. har själv handlat där och det går jätte bra tycker jag:)
Modelina!
Bra att man inte behöver bege sig till Stockholm !
Skall kolla eBay!
Tack för hjälpen!
Jag håller med wiicked om att det är ju i allmänhet svårt att tipsa om ett puder i en viss färg eftersom man pasar i olika. Däremot kan jag säga att även om man inte passar i just Orgasm från NARS så har jag haft andra rouge från dem och kan bara säga att de håller en god kvalitet och bra hållbarhet jämfört med tex Loréal som jag inte har så bra erfarenhet av.
Min-Ah : Kul att kunna hjälpa :)