Inlägg från: BlueTopaz |Visa alla inlägg
  • BlueTopaz

Vilket är ert bästa rouge?

Vad har Nars för hemsida??

Jag är superljus i hyn är naturligt riktigt ultrablond med klarblå ögon, vad ska jag ha för färg på rouget??? Som det är nu har jag typ aprikosaktigt på sommaren och bubbelgumsrosa vintern.. Men jag tycker att mina rouge täpper till och ger irriterade porer ibland. Har ni ngt tips tjejer??
    Här är jag för övrigt: groups.msn.com/bluetopaz/dethrrvi.msnw&PhotoID=342

• BlueTopaz

Köpte Makeup stores kräm- rouge, sitter skitbra =)

• BlueTopaz

Delicatoboll: Jag är som du i utseendet och när jag var på åhléns city idag och frågade flera olika märken vad jag ska ha sa de att det beror lite på tycke men att de flesta föreslog ändå ett brun-rosa med betoning på rosa, och när jag provade olika tyckte jag detsamma. Jag köpte tillslut Make up stores duokrämrouge i färgen lustre för att det var väldigt drygt och prisvärt samt att det är svårt att inte få det bra, man tar bara liiitegrann på fingret och smörjer ut det på undersidan av kindbenet, voila!

• BlueTopaz

igår menar jag ju att jag var där

• BlueTopaz

Jag har EXTREMT torr hy.. och krämrouge torkar inte alls ut som puderrouge. Peelar jag två gånger i veckan så slipper jag flagor i ansiktet (vad härligt det lät.. hrrm) för rouget att fastna i. Dessutom är jag mest torr på mitten av ansiktet.
    har du ngt tips på bra kräm förr torr hy då förrästen??

Svar på tråden Vilket är ert bästa rouge?