Vilket är ert bästa rouge?
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Skulle behöva tips på ett bra rouge som går åt det rosa hållet och passar blonda med ganska ljus hy. Alla prisklasser intressanta. Skriv gärna ner era favoriter !!
Loreals bubbelgumrosa :D lite glitter i =) superfin!
Carambole - du läste mina tankar! Tänkte precis starta en likadan tråd. Är också blond med ljus hy och letar after nytt rouge. Jag föredrar nog utan glitter, gärna cremerouge om någon har något tips?
puff! *otålig*
Bästa rouget kommer från MAC och
heter Sincerely. FACE har också ett
grymt puderrouge som heter Bamboo.
Av de få som jag provat så tycker jag bäst om Powder Blush Pink Swoon från M.A.C.
beccas créme rouge.
Jag har ett rouge som är från Nivea, men jag vet inte om nyansen ("terracotta")finns kvar längre. Jag är själv ljus och det ser naturligt ut.
Hoppsan! En liten smiley råkade smyga sig in i texten! Har precis börjat skriva här, så ni får ha lite tålamod *fniss*
Philosophia...
Är "sincerely" från MAC ett puderrouge eller cremerouge? Vad kostar det ungefär?
Jag gillar MakeUpStores nya duo-rouge i kräm, supernaturligt och fräscht. Kommer inte ihåg namnen men den ena heter Glow eller nåt sånt.