• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Trull,
    Ja jag skulle gärna komma ner till Götet.. får bli en annan gång
    Ska däremot ner till Götet i sommar och se Robbie Williams! Har fortfarande inte fått hotell

Bridecilla,
    Framförallt valde vi Kicki Fotograf för att vi hade så bra personkemi, vi fick liksom bra kontakt med en gång och det kändes avslappnat direkt.

• Bridecilla

trull,
    ja visst är vi :)

anna har också på sig stövlar fast hennes syns inte på färgbilden och bara lilte på den svartvita.
    de har bilar som stort gemensamt intresse så kom de på denna idén (han jobbar där)

det som är så kul med vår fotograf är att han har så mkt idéer!!! när vi träffade honom satt vi en lunch och han bara sprutade fram massa idéer!

• Trull

madelyn,

Kicki fotograf är också jätteduktig. Hittade ni henne på Bröllopsmässan - hon stod ju där
    Vi får se till att ha en dejt någon helg när jag är i Stockholm

• Bridecilla

madelyn,
    ja så kändes det med oss och vår fotograf också!

kul!
    jag skulle gärna vilja sett robbie!!
    om du vill får du gärna hojta till om du är sugen på att ta ett glas vin/fika när du är nere!

• madelyn

Faaaaan!!! Ursäkta.. men jag fick just reda på att vi kanske inte kan få den gråa RR- bilen
    Tydligen är den uppbokad kl.17 och vi kan bara ha den till 16:30 men han som hyr ut trodde inte att han skulle hinna till festlokalen och sen till nästa bokning (som är kl.17)... bläää..
    Och de andra bilarna är oxå uthyrda.

• Trull

madelyn, lägg av!!! men om ni har bokat den en timme - så ska ni ju få ha den en timme!! Hur gick bokningen till?

• Bridecilla

madelyn,
    fy vad trist!!
    men vad har ni för avtal? muntligt eller skriftligt?

• madelyn

Trull,
    Ja alltså- när jag prel.bokade bilen så hade vi tänkt ha festen ute på Djurgården. Nu har vi ändrat till Skepparholmen- det tar lite längre tid att ta sig ut dit men framför allt så hade han en bokning efter oss kl.17 på Seglora.. och då blir det kanske lite stressigt för honom att köra från Skepparholmen. Fast vi får se- min m2b skulle ringa och prata med honom

• HanOchJag

Godmorgon tjejer

Angående fotograf så har ju M2b en arbetskollega som är "hobby"fotograf och henne har vi bokat upp för plåtningen, Hon sa väl att hon gärna ställer upp och behöver inget för det.Men vi känner endå för att ge henne en symbolisk summa som tack för hjälpen. Och som tack för att hon räddar våran budget

Kollade ju hennes foton för några veckor sedan och för att "bara" ha tagit foton som gäst så är dom otroligt fina.Många av hennes foton såg ut som att dom var av professionell fotograf.

Bridecilla och Trull. Tråkiga news. Shola lola håller på att bli sjuk eller hon har redan blivit sjuk. Men jag misstänker att hon har feber idag oxå. Så jag vet inte hur det blir imorgon. Skulle ni "bara" fika eller gå runt på stan oxå?

• Bridecilla

hanochjag,

nice, det är alltid trevligt när man lyckas komma ner lite i budgeten...
    jag trodde ju att vi låg ca 20000 under budget men vi insåg i helgen att vi varit för snåla med min ring (faktiskt kom detta från min blivande!!)
    vi ligger fortfarande under men inte lika mkt längre...

Synd!!! fast det går fler tåg!
    vi hade nog tänkt att "bara" fika imorgon... springer runt en annan dag

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2