• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Trull

Bridecilla,
    Det går bra med tomma kort också

Sitter här och funderar lite på vigselprogram!! Är det någon som är klar, eller känner sig nästan klar? Ge då gärna tips
    Jag vill gärna ha en så enkel vigsel som möjligt...

• HanOchJag

Godmorgon tjejer
    Bridecilla & Trull tack för fikat igår. Det var jätte mysigt.Super kul att få träffa Mannen oxå
    Kan tänka mig att det inte var en favorit till honom att sitta med en bunt flamsiga tjejor och snacka bröllop

Trull Jag hade rätt vad det gällde att få växla pengar. Kom dit 19:05 och då hade dom stängt

får åka förbi idag och växla det som växlas ska.

Bridecilla total diggade era inbjudningskort. Hel vitt /kritvitt är såå fint. Tror det kommer bli super läckert när det är klart.
    Vilken färg ska ni ha på texten på insidan av inbjudningarna? Var det grönt ni skulle ha där? *minnet är kort*

Sitter här med nåt i ögat och nyser som en galning Kan ju inte gärna bli sjuk nu när vi åker inatt. Hur kul är det att sitta på en buss till tyskeland förkyld. Håller tummarna för att det bara är nåt krux i näsan min

• Trull

HanOchJag och Bridecilla,

Tack själv för igår! Det var grymt trevligt - tycker att det börja likna en bra vana

Inga problem med min m2b - han tycker att det var kanon att träffa er. OCH - han ska ju också gifta sig vet ja Han och jag pratar ju bröllop - i massor

Vad synd att de hann stänga innan du kom dig, men då får du ju en möjlighet att gå på stan idag också

• Bridecilla

hej tjejer!

jag har nu skrivit två långa svar som blivit bortkollrade på ngt sätt...
    funkar det inte nu så kommer jag att lägga ner detta...

tack själva för igår!!
    mkt mysigt!

• HanOchJag

Inte så mycket fart i tråden längre
    Hoppas alla finner massor att prata om efter helgen :-P

Nu bär det snart av mot tyskland.
    Ska käka lite snabb middag för en gångs skull och sen tjöta en bra bt in på natten. Sen någon gång därefter kommer vi väl iväg

Berättar mer på måndag. (om det nu finns nåt att berätta efter en buss resa och en tripp i en s_p_r_i_t- butik *flinar*)

Kram på er tjejer och ha en super duper helg.

• madelyn

Bridecilla,
    Nu blir jag väldigt nyfiken på era inbjudningskort- vi ska nämligen ha pärlvita/champagnevita inbjudningskort med vit stämpel och champagnevita sidenband
    Har du bilder på dina inbjudningskort? *nyfiken*

• HanOchJag

God måndagsmorgon tjejer

PaNic hur hade ni det i skidbackarna. Kanske ni fortfarande är kvar och åker

Själva har vi haft det helt okej. Fick tag på det mesta som vi ville ha. Utom champange. Tyvärr räkte inte pengarna som vi hade med oss till. Men men. Får ordna det vid ett senare tillfälle. Den champangen som vi letade efter hade dom tyvärr inte heller och vi ville väl helst inte chansa och få med nåt som är kräkframkallande

Hade tyvärr oturen att hamna framför ett gäng 50åriga k_ä_r_r_i_n_g_a_r som beteede sig som 13 åringar. Ganska frustrerande i slutet när man suttit och lyssnat på dom i 15 timmar.
    Men annars så hade vi det trevligt. Hela köket och halva hallen här hemma är fyllt med drickbart.

Hur har ni andra haft det under helgen?
    Bridecilla har ni börjat pilla på inbjudningarna ännu eller väntar ni lite till med det?

• Trull

Good Morning girls,

Hoppas ni har haft en fantastisk helg

Själv har jag haft det alldeles lysande . I lördags träffade vi fotografen och det känns väldigt bra. Han gifte sig samma datum som vi men för 10 år sedan :-O
    Nu har vi bestämt oss för att FOTOGRAFERA EFTER VIGSELN *andas ut*

HanOchJag,

Vad trevligt med så mycket drickbart i hallen, vad säger ni tjejer, ska vi hem till HanOchJag och köra en "avsmakninsgkväll"
    Vad synd på Champagnen

En ny härlig vecka, med nya möjligheter

• Bridecilla

Hej hej alla!

hoppas att helgen har varit bra!!
    min har varit kanon!

madelyn,
    dessvärre har jag inga kort på inbjudningarna än :)
    vi har ju inte fått stämpeln (inte ens beställt den) men så snart jag kommer närmre ska jag ta ett kort!! I promise :)

hanochjag,
    kul att allt gick vägen och att ni fick tag i det mesta!!
    50-åriga kärringar kan man tröttna på rätt fort :)
    håller med trull om en avsmakningskväll :) :)

trull,
    jag har hittat min idémapp!!!
    min sambo röjde i min bil för ett tag sedan och tog en hög å slängde i pappersåtervinningen och igår skulle vi elda en massa och sambon gick igenom alla påsar, just in case... tackar man för så här i efterhand!
    jaså ni bestämde er för efteråt...
    ja, jag är ju eg. sugen på det med fast vi har redan bestämt oss för innan å det känns bra för oss så...

• madelyn

Bridecilla,
    Ok ja du får visa sen när du har bilder!
    Men kan du inte förklara hur de ska se ut då? *nyfiken*

173 dagar kvar!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2