• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

oh my god!
    helt plötsligt sa det pang i min mailbox och alla mail om alla inlägg rasslade in... trodde att alla legat lågt men tji fick jag :)

madelyn,
    secret box, kanon idé!!
    ´hade gärna gjort det om jag hade varit så duktig som jag trodde att jag skulle vara med att komma i form!!

Thindris,
    jättefin hemsida! kul med nerräkning!!

• madelyn

Thindris,
    Jättefin hemsida!!! Har du gjort den själv?

• HanOchJag

Thindris jättefin hemsida

• PaNic

Hej alla...

Åh, är ni ute och fikar nu GBG-tjejorna? Utan mig... :( Jag är dock väldigt glad över att ni envisas med att ses igen!

Själv är jag snart på väg till vår kungliga hufvudstad! Ska dit på hud&kosmetika-mässa med en hel jäng tjejer. Blir nog mycket flams, vin och skönhet...

Jag har haft lite ont om tid för vad gäller bröllopsplanering så jag har faktiskt inte fått iväg någon ny ansökan till PRV. Ska försöka fixa det ikväll. Hur har det gått för er Trull? Har ni kommit fram till något namn?

Jag tror att vi kommer att hålla fast vid att fotografera oss innan vigseln. Jag tror att det blir mindre stressigt så...

Bridezilla, din klänning kommer att bli supertjusigt! Bilder? Själv har jag inget bestämt ännu, men jag tror att det är madelyn (är det så?) som har en svart/vit bild på en klänning som jag är J Ä T T E S U G E N på! Enkel men ändå speciell. Så det blir nog något åt det hållet i alla fall.

Vilken superfin hemsida Thindris! Jag önskar att jag oxå vore så begåvad att jag kunde skapa en. Får nöja mig med BT:s sida. Inte fy skam den heller!

Även jag har funderingar på Secret Box men känner som ni att formen har en svacka. Ska iväg på spinning nu dock. Kan det hjälpa måntro? ;)

Ha en superbra helg allihopa!

• madelyn

PaNic,
    Vilken klänning tänker du på? *nyfiken*

• PaNic

madelyn,

Jag tänker på en svart/vit bild på ett par som är på väg nerför kyrktrappan. Hon har slöja. Vet du vilken jag menar? Var det inte du som 'visade' den bilden vid något tillfälle?

• Thindris

Hej alla och tack Önskar jag kunde ta åt mig äran, men det är min älskade m2b som sitter inne med kunskaperna. Tycker han är så himla duktig Det är roligt med en hemsida då många av våra gäster är spridda runt om i landet.

• Bridecilla

PaNic,

jag vet vilken klänning du menar (som madelyn har visat) den är jättefin! tror att du skulle vara fin i en sån!
    ha så kul på mässan!!
    du får hänga med nästa gång!
    du, om man vill boka sig på din skola, kan man be om att få dig eller hur gör man?

Jag har dessvärre inga bilder förutom, de i huvudet men de kan jag ju inte visa :)
    än så länge har hon bara mätt mig så det finns ju inget att visa liksom :)

Appropå namn, igår prel. bokade jag bröllopsresan, iaf flighterna, och då skulle hon ju naturligtvis veta mitt efternamn, då slogs jag av att jag kommer ju inte att ha samma efternamn när vi åker som nu och frågade henne hur det gick till, hon sa att hon måste boka i samma namn som skulle åka... shiit var tvungen att ta ett beslut redan nu hur jag ska göra med mitt namn... men så kunde vi inte boka hotellet och då fick vi tid att ändra tills hotellet är bokat... två veckors respit... fast jag tror det blir ett dubbel namn mitt först å hans sen... rent instinktivt känns det så iaf...

• madelyn

PaNic,
    Visa bilden för en skräddare så kan han/hon sy upp en sån klänning till dig?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2