• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

eppika,

ja det kan jag tänka mig är lite pyssel :)
    lycka till!

• madelyn

Iiiihhh!!! Nu är klänningen på G!! Jag pratade med designern idag och han håller redan på och syr Gud vad pirrigt!

• Bridecilla

madelyn,
    spännande!!! så snart du har bilder får du lägga upp dem!!!

• PaNic

Hej!

Nu är jag tebax igen! Utan brutna ben, och inte har jag kört ihjäl någon heller... ;) Vi har haft det UNDERBART! Fint väder, sköna backar, mysig stuga, go mat&dryck, fantastisk service... Gôtt å leva!

Så skönt att kommit fram till ett beslut om när ni ska fotograferas Trull! Jag känner egentligen lite som du, att inte Nicke ska se mig förrän vid altaret, men samtidigt blir det ju lite sent annars. Eller???

Och så gott att ha fixat dryck! En stor post att bocka av. Mina föräldrar har erbjudit sig att ordna detta för oss. Tack & bock mor & far!

Men inte dejt på torsdag!!! Jag vill ju så gärna vara med! Jag ska till Stockholm ju... :( Suck, snyft och så!

Vad ska du ha för klänning Bridezilla?

• Trull

PaNic,

Skönt att du är tillbaka hel och hållen Du är då en busy tjej som är upptagen och inte kan vara med på våra dejter ;-o men så lätt kommer du inte undan för vi kommer att träffas mer
    Har ni fått något nytt besked från PRV angående efternamnet?

Det är alltså i samrådan med fotografen som vi kom överens om att fotograferas efteråt. Han sa att sedan han har börjat fotografera bröllop(början av 90-talet) så har han aldrig upplevt att gästerna varit besvärade av att brudparet åkt iväg mellan vigseln och mottagningen. Gästerna minglar ju runt oavsett om brudparet är där eller inte, och så råder en skön förväntan
    Men det är viktigt att man gör som man själv vill. Om man känner sig stressad att ta det efter vigseln så är det ju absolut bättre att ta det före. En av sakerna var ju just det att jag inte vill ta på mig ringen innan, och den andra att jag vill att sambon ser mig först i kyrkan.

• Bröllopstokiig

God morgon tjejer!!

PaNic,
    välkommen hem! gud vad avis jag är!!
    men brrr vad kallt ni har haft det!!

håller med trull, det är inte sista gången vi ses, så du slipper inte undan :) ;)

jag ska ha en A-linje klänning, med rak urringning, lång rätt smal trumetärm och en split i kjolen med plisserad chiffong i... enkelt förklarat... :)
    du då, PaNic?

171 dagar kvar idag!!!!

• Bröllopstokiig

Bridecilla, 171

• Bröllopstokiig

Hej och godmorgon tjejer!
    Hur är läget med er?
    Knasigt det var att komma in på BT idag! Fick klicka i automatisk inloggning för att komma åt mina trådar etc...

Igår fick jag veta att min klänning förmodligen är klar redan om några veckor.. helt sjukt.

Sen har jag varit i kontakt med Brigitte Grenfeldt ang att göra en "secret box".. är det någon annan som ska göra det?

• Bröllopstokiig

Kul... Man kommer inte åt sina verktyg på Brudpar-planeringssidan längre...
    Nån annan som gör det? Mitt är iaf helt borta. All budget, planering etc.

• Bröllopstokiig

Nej, jag kommer inte heller åt mina saker! Panik! Jag har ingen back-up ngn annanstans... Tråkigt!

Vad göra nu? Är det BT som strulat till det månne?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2