• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Bridecilla,
    Tack! Nu har jag dock beställt stämpel från Stämpelfabriken. Kommer kosta ca 250 kr + frakt ca 20 kr! Ska bli spännande att få se den! Leverans om 1 vecka

• Trull

madelyn,

har också beställt stämplar idag
    Var nere på stan och fixade det hos han som jag köpt allt material till inbjudan/vigselprogram/meny/placerings
    Vi har två stämplar, ett med våra namn och ett med det fantastiskt vackra datumet: 26 augusti 2006

Nu har jag även köpt träningskort på World Class! Förra veckan kollade jag upp priser och idag hade de kampanj på stan!! Sparade en månad gratis, fick en gång gratis konsultation, samt 10 gånger på solarie (nu solar jag aldrig, men kanske inför bröllopet). Känns huuuur bra som helst

Ha det gott!!!

• Trull

madelyn, vad har du för motiv på stämpeln?

• PaNic

Hej alla tjejorna!

Hoppas att ni alla haft en bra måndag! Det har jag, och snart är det helg igen! =)

Helgen kommer jag att spendera i skidbacken, förhoppningsvis lapande sol, och jag kommer att lämna stan redan på torsdag efter skolan så dessvärre av denna anledning, göteborgsbrudar, kan jag inte träffa er i veckan! Suck! :( Men säg gärna till om det kommer fler tillfällen!

Jag tycker att mässan var trevlig. Köpte inget annat än en sån där mojäng som man skall ha på sin bröllopstårta, men jag tror att mycket föll på plats gällande trycksaker framförallt, och även ringarna tror jag är bestämda.

Ovannämnda mojäng är riktigt passande. Två pluttar på en segelbåt, precis som jag och min stora kärlek! 8)

Hur har det gått med efternamnet Trull?

Kram på er alla!

• madelyn

Trull,
    Vårt motiv är initialen till vårt efternamn och under den står datumet

• Bridecilla

madelyn,

härligt, då kan du checka av ännu en grej på listan...

PaNic,
    gud va skönt att du har hittat det!
    jag har lite panik :) över det... hittar ingen som passar... de seriösa är för kitschiga och de andra är för skojiga...
    ngn som vet ngn bra hemsida?

synd att du inte kan fika på torsdag!

kram!

• Trull

PaNic,
    den där mojängen låter himla trevlig tycker jag.
    Vad kul att du känner att så mycket har fallit på plats, kanon! Det är nog viktigt att det så smått börjar ta form nu när det närmar sig VÅR DAG
    Vi har inte blivit kloka på något efternamn ännu, men förhoppningsvis snart
    Vad himla synd att du inte kan vara med på torsdag. Men det kommer självklart fler tillfällen - dessutom kommer vi besöka dig på skolan

madelyn,

Cooolt, med motivet!! Visst är det ett fint datum; 26 augusti 2006 - kan det bli bättre?

Bridecilla,

HanOchJag kommer också till Espresso House!!! Ännu något att se fram emot

• HanOchJag

Ja jag och dottra mi följer med en stund. Fikar lite och tjötar ett tag

PaNic va synd att du inte kan följa med Men jag hoppas att ni får det underbart kul i fjällen

igår ringde en tjejkompis jätteförvånad och tackade för att hon och hennes familj blivit bjuden till bröllopet. Tackade så jätte mycket för det fina kortet

Var sååå kul att få uppskattning för det man suttit och kämpat med, Och ännu roligare att dom kommer

• Bridecilla

hanochjag,

kul att ni hänger med.
    också kul att du börjar få feedback på inbjudningarna!!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2