• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

madelyn, trull,

skumt med cdn!!!

• madelyn

Ja verkligen.. jag menar, tidningen är ju inplastad! Så det är ju inte direkt lätt att sno cd'n!

• Bridecilla

madelyn,

ja precis, och jag kollade om plasten var hel och det var den...

• madelyn

Min plast var oxå hel.. skumt.

• Bridecilla

madelyn,

kan det vara ngn ...reklamgrej eller ngt?
    nej det kan det väl inte vara...

• PaNic

Göteborgsbrudarna!

Tack för en jättekul kväll! Det var toppen, på alla sätt. Jag hoppas att vi gör om det! Och vilka goa drinkar sen då. Det blev ju ett par, som tur är så är jag så mycket finne att jag inte blir bakis. ;) Så föreläsningen igår gick bra och jag fortsatte ut på en ordentlig after work igår. Bör jag börja oroa mig? ;)

madelyn, Trull, Bridezilla,

Har ni funnit någon lösning till CD-mysteriet? Är det någon som fått en CD överhuvudtaget?

• HanOchJag

Hej tjejer. idag var vi på bröllopsmässan och eftersom jag läst om erat cd problem här inne,Så frågade jag en man som stod och sålde nyaste upplagan av "allt om bröllop" om varför det inte är någon cd skiva med i fodralet. Han svarade då att i tidningen så ska det finnas en kupong som man får ta med till butiken (vet ej vilken men det borde väl stå) Och lösa ut sin skiva med den. Hoppas att ni hittar kupongen och att inte det är bluff. För då¨borde ni nog ringa tidningen

Mässan var väl helt okej. Jag var ganksa missnöjd iår oxå och mannen med då vi inte hittade något till honom i klädväg.Och riset som jag var ute efter såg jag inte alls till.
    Men annars var det trevligt att komma ut lite, se lite folk och ha en mysig lördag bland heminredning och bröllopsbestyr

Bridecilla ni skulle oxå gå idag va? Kollade lite efter er för att se om vi hade turen att stötas på. Men icke sa nicke

Ikväll ska jag ha ensam kväll med dottra. Då mannen ska iväg och kolla på bio med killpolarna. Blir nog till att ägna stor del av kvällen till att fixa faten. Och kanske pyssla lite med mannen "morgongåva". Kanske blir till att öppna en vinare oxå. Känner mig lite sugen

(Undra om detta blev en hel roman nu )

• madelyn

PaNic,
    Yes, jag tror jag fattat cdproblemet nu... det är ju en reklam för Din Guldsmed! Alltså om man går in i nån av butikerna så får man väl antagligen själva cd'n om man tar med sig fodralet.. det är väl nån knasig slags pr-jippo...

• madelyn

Haha, läste nu att HanOchJag redan svarat på cdproblemet

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2