• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Thindris,
    Nej, vi skickar ut våra inbjudningar i slutet av april tänkte vi.. Jag var och tittade på Ljunggrens Papper igår- hittade jättefina inbjudningskort och har fått jättebra idéer till hur våra ska se ut

• HanOchJag

madelyn vad kul att ni har hittat nåt som känns som att det skulle passa. Tyckte själv att det var det roligaste när man hittade papper som man tyckte om och sen fick sitta och komma på ideer för hur man skulle slutföra det

Bridecilla,ja ta med dig din pärm. Själv har jag bara en massa lådor hemma med grejor men som Trull så blir det nog för mycket att ta med och för tungt

PaNic Ja var e du?? Kommer du med imorgon? skulle vara gö´ra kul The more the marrier

• Bridecilla

hanochjag,

ok tar med!!

å, kollar bröllopsresa nu...
    tycker ni att ~45.000 lite drygt låter mkt för flyg göteborg-bankok-phuket-bangkok-melbourne-göteborg + 2 veckors boende på 5stjärnigt hotell 2 veckor för 2 pers i thailand?
    Jag tyckte att det lät riktigt överkomligt...
    äsch så får jag inte tag på min sambo nu heller... jäkla möten...

• madelyn

Bridecilla,
    Jag kan tyvärr inte svara på om det är mkt eller inte.. Thailand brukar ju vara billigt även för 5-stjärnigt men Australien kanske är dyrt?

• Bridecilla

Madelyn,

hotellet kostar 1600/natt...
    ska man kanske försöka boka online istället... då kanske man får det billigare, fast å andra sidan då får jag nog inte så bra pris på flygbiljetterna...
    det var den stora hakdropparen... jag åkte bara till Melbourne för två år sedan, tur och retur kostade 12700:- och nu får vi resan via thailand och inrikes i thailand + resan till australien for 11500:-/pp och det kändes inte så farligt dyrt...
    vi hade nog räknat med typ 15000/pp för resan till thailand + resan till australien minst 10000/pp och detta blir ju lite billigare...

la jag upp länken till hotellet?
    så fint!!

• madelyn

Bridecilla,
    nej ingen länk?
    Jag tror nog att ni fick bra priser.. det låter så iaf

• PaNic

Här är jag!!!

Klart att jag kommer i morgon! Fast eventuellt kan jag bli lite sen...För ni hade väl sagt 18.00. Men jag mailar mitt telefonnummer till dig Trull, så kan ni väl meddela mig om ni tar vägen någon annanstans än 23:e våningen, annars kommer jag upp dit. På något sätt ska jag väl känna igen er, eller så kan ni väl spana efter en vilsen litan själ där! ;) Skall dock försöka hinna i tid, och letar då upp någon betong "staty" med silver mojar! Ska bli jätteroligt!

• Trull

PaNic,
    Underbart!! Det ska bli så kul att träffa er alla. Om du inte hittar oss därinne...en är blondin, en är mörk...och hur Bridecilla ser ut har vi ingen aning om
    Glöm inte att mejla ditt nummer...:-P

Bridecilla,
    Imorgon kommer jag ha tid att svara på mejlet, har ABSOLUT INTE glömt bort

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2