• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Glücklich

Oj, vad snabba ni är med att svara! Har ni inget annat att göra... Skämt åsido...jag vet hur det är att vara BT-beroende...

Tack för era svar! Då har jag ett "hum" om när det är ok att skicka ut inbjudningarna. Då ska jag bara ta och ta en tripp förbi Matton och välja papper. De jag vill ha måste beställas så det kanske tar ett tag...

HanOchJag: Gud, vad tidigt! Har ni många långväga gäster?

Vi har meddelat folk ordentligt, så de vi verkligen vill ska komma (får man tycka så?!?) vet vi redan har bokat...

• HanOchJag

Glücklich Nää inte många som kommer från andra länder, några få st. Men många som har industrisemester och som gärna reser bort. Så vi skickade ut såpass tidigt så dom ska kunna undvara en dag eller 2 till oss.

Och får vi många nej så har vi ju en lista till med folk

• madelyn

Glücklich,
    Det är väl inget konstigt med det? Vi har oxå meddelat vårt datum för våra nära och kära- de har frågat om det för att kunna boka upp det redan nu

• Ms O

Trull,

ha ha jag har nog hängt här också som ni andra. Har bara inte haft något vettigt att tillägga.

Angående inbjudningar så väntar jag min stämpel i dagarna och sedan ska det stämplas och embossas för glatta livet!
    Hoppas bara att den blir bra.

• Bridecilla

är det ngn som vet om man kan embossa med en hårtork eller måste man ha en varmluftgrej?

• HanOchJag

Bridecilla vad jag har fått höra så fungerar det lika bra med en hårtork som en embossingmaskin eller vad dom nu heter.

Lite billigare med en hårtork och fler användnings områden

• Bridecilla

ah, vad bra...
    ja helt klart kan man använda en hårtork till fler grejer... ngt så crazy som att torka håret tex :) ;)

• HanOchJag

Nähää jag brukar ha min till att torka håren under armarna., E det fel då menar du *Asg*

• Bridecilla

hahaha,
    kör hårt :)

• Trull

Embossing med hårtoooork - NEEEEEJ!!! Då blåser ju det bort Det är ju skillnaden! Då går det bättre att använda spisplattan. Det är värme som man använder sig vid embossing, hårtork skulle förstöra det.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2