• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

trull,

jo, ja... tror det...
    enl. alla checklistor ligger vi aningens före i planen.
    ungefär som du, basgrejerna är klara, bara finliret kvar... egentligen det roliga com typ bestämma meny, bestämma hur dukningen ska se ut, kirra inbjudningarna... etc.

• Trull

Vet ni några bra sajter som jag kan kolla på klänningar till brudtärnorna/näbbarna??

• Trull

Bridecilla,

Jaa, vad bra! Och visst känns det skönt! Jag tror att vi alla här ligger i fantastisk fas! Det är ju inte alldeles ovanligt att man bestämmer sig kanske 5-6 månader innan att man ska gifta sig.

Så naaajs att träffas på torsdag. Ser verkligen fram emot det! Ska vi skåla i Champagne???

• Bridecilla

TRULL

ja, de som inte planerar kanske inte hänger här :)

skumpa är alltid bra!!!
    ksa bli himla kul!!

• Trull

Såg ni på melodifestivalen i lördags??
    Där uppträdde två personer i rörliknande uniformer" mellan omröstningarna i slutet av programmet. Har precis ringt SVT och fått reda på att de heter Veniamin (Human Slinky), men bor i Florida
    Jag tyckte att deras uppträdande var fantastiskt. Coolt och så fantasifullt. Är det någon som vet om det finns liknande i Sverige?
    Vi skulle vara beredda på att lägga ut en slant för att kunna hyra in dem till bröllopet.

• madelyn

Bridecilla,
    Ja det är verkligen så!! Mest känner jag att jag vill ut och shoppa in material för att göra inbjudningar nu Och prova klänning

• PaNic

Trull, Bridecilla, HanOchJag!

Jag vill, jag vill, jag vill!!! Datorna bara kollapsade! Förstår ni hur himla hemskt! Och jag som går i skolan och inte har tillgång till någon dator utanför hemmet heller... Tänk va massa spännande grejer jag missat på BT, och på vår länk. :( Men nu är jag tebax! Jag har förstått att dagen för vår dejt är torsdag, men jag har inte koll på var och när... Snälla berätta för mig!

• Eppika

Madelyn, det var jättefina klänningar, så det kommer din också bli.

Har beställt papper och sånt från Panduro så till helgen blir det till att fixa med inbjudningarna.

Pappa ringde idag och ville ha mitt kontonummer för att sponsra lite till bröllopet. 10.000 kr skulle vi få! Åh, vad snäll han är

Ja, fy 17 rent ut sagt, vad tiden går fort! Snart är vi fruar allihop

• HanOchJag

PaNic Vi har bestämt kl 18 utanför gothia towers /svenska mässan. Där ska visst finnas någon betong "staty"men silver mojar DÄR ska vi träffas.

Skåla i champange?? Åh ni ska slå på stort flickor.

• Trull

PaNic,

Åh, så roligt - för du hänger väl med???
    Japp, det ska skålas i skumpa och pratas B*R*Ö*L*L*O*P i massor
    Du kan nå mig på tredge73@hotmail.com

Längtar till torsdag

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2