• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Godmorgon alla brudar
    Idag är det bara 190 dagar kvar tills bröllopet! Härligt va!
    Igår fick jag se tygerna som vi ska sy upp min klänning av. De var så otroligt fina!!! Härligt champagnevit och sen en jättefin champagnevit spets oxå. Längtar tills jag får prova min fina klänning. Har fullt förtroende för killen som ska sy upp den. (han får lite fria händer- jag har bara visat bilder på vad jag gillar)

• Trull

madelyn,
    wow, wow, wow!!! Det låter ju hur häftigt som helst!! Lovely!
    Nyfiken: vem ska sy upp klänningen?

• HanOchJag

madelyn & Trull Godmorgon. (igen trull)
    Åhh va härligt att få se sin klänning sys upp och vara med om varje litet steg

Kan ju avslöja här nu att vi har ett litet dilemma med mina klänningar,
    hade fotat dom för ett tag sedan och lagt på datorn,.Men igår kväll satt M2b och kollade igenom fotona. Och HITTADE bilderna på klänningarna. Vet inte om han så båda eller om han stannade efter en. För han sa att han såg bild på en stor vit fluffig klänning. (Bad självklart om ursäkt) men var samtidigt lite pillemarisk (heter så va)

Vad göra nu. *rycker mig i håret*
    Låta honom ha sett den eller sälja den och köpa en ny.

• madelyn

Trull,
    Ja, jag blev typ hur pirrig som helst igår när vi satt och diskuterade designen och när jag fick hem tygprovet. Min fästman fick se tygproverna oxå (det blir det enda han får se av klänningen innan bröllopet!) och han blev oxå alldeles pirrig

• Trull

HanOchJag,

Om du till 100% vill ha den klänningen så tycker jag att du absolut ska ha den kvar. Det är aldrig samma sak som att se den i verkligheten
    Men om du känner dig tveksam..ja, kanske kan du då fundera på hur du vill göra

Vad känner du?

• Bridecilla

HANOCHJAG,

dina klänningar är ju så himla fina!!!
    vad gör det att han har kanske sett den ena, han har ju inte sett dig med håret och make upen och glitter i ögonen...
    jag vet att han inte kommer kunna ana hur fin du kommer att vara på D-dagen!!!
    oroa dig inte!!! han kommer att bli helt förundrad och kommer troligtvis inte sätta ihop bilden som flimrade förbi med den uppenbarelse du kommer att vara!!!

madelyn,
    härligt!! du är på G med klänningen!!
    så spännande!!!
    får vi kanske se lite bilder av den när den är färdig?

vi får också lite hjälp av föräldrar så den delen vi får ta själva blir ca 50,000 å det är ju inte såå farligt!

• Bridecilla

hanochjag,

tänkte på en sak, du sa väl att du kanske skulle ha den som inte var så fluffig, eller?
    då har han kanske inte sett den som du ska ha.... :)

• madelyn

Bridecilla,
    Ja, det känns superkul! Tyget är underbart!
    Hoppas klänningen blir fin sen oxå

• Bridecilla

idag ska våra föräldrar träffas för första gången.... eller iaf hans föräldrar och min mamma och hennes man. ska ha en träff till snart med hans föräldrar och min pappa och hans fru... tänkte att första gången de träffas får det vara lite lugnare och inte alla på en gång...

lite spännande! :)
    det har liksom bara inte blivit av förut...

• HanOchJag

Bridecilla jo så rätt, Men känns endå som att lite av glöden av att det varit hemlighet försvunnit nu när han så "glatt" sa att han trodde att han sett den. *besviken*
    Och det är ju som du säger han kommer ju inte veta hur JAG ser ut i den. Utan bara en aning om hur den ser ut.

ska suga på den här karamellen ett tag så får vi se vad jag beslutar.
    Nu ska jag försöka få tummen ur och kanske göra lite nytta

Annars återkommer jag.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2