• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • HanOchJag

Trull Nää en annan får ju vara med och välja *asg*

A men det är bra att du vet att det är något som uppskattas. Och perfekt att han fyller innan bröllopet. Min fyller ju lååångt efter så jag kan inte gära ge honom födelsedagspresent i Aug (istället för nov)

Eller kan kan jag ju. Men usch och fy så trist det blir på hans dag då.

• Bridecilla

hej tjejer!!!
    tog sovmorgon eftersom jag var på depeche igår!! så bra!!! de rular!!!
    satt brevid ingemar i morgongänget...

med cdn, jag frågade också på mässan :) fick samma svar :)

jag tyckte bröllopsmässan var helt ok, fick provat över 30 vigselringar, kollade på modevisningen och började nästa grina av rörelse... hur fånig som helst, men jag är grymt känslig för allt som är vackert å sånt just nu... och det är inte alls sån jag är i vanliga fall...
    sen så fick vi pratat med en om hur vår stämpel ska se ut... har tänkt om lite nu... vill ha en stämpel som täcker hela framsidan i olivgrönt, som ser ut som medaljongtapet... är ni med?
    vi har nu bestämt hur ringen ska se ut...
    ganska smal eftersom jag har ganska bred förlovningsring (6mm) med fyrkantigt (prinsess) slipade stenar tätt på halva ringen och på sidan av ringen ska jag ha stenar med mellanrum... det blir lite dyrare än vi tänkt men det är det värt!!! så snyggt!!! bling bling!!!

trull,
    det är arkivet snubbens föredetta som ska hjälpa oss...

morgongåva,
    jag funderar på att ge min blivande en klocka i morgongåva...

• Trull

HanOchJag,
    min M2B fylller i mars! Med tanke på att det är bröllopstider så tycker jag att du kan ge din sambo hans födelsedagspresent i förväg.

Bridecilla,
    *ler* med tanke på vem som hjälper er...
    Men det här med klocka i morgongåva vad då en bra idé, min sambo pratar om att han vill byta klocka! KANONTIPS
    När ska vi kolla klänningar?? *ivrig*

• madelyn

Bridecilla,
    Jag e lika lättrörd som du tror jag
    Började grina till "Runaway Bride" som gick på tv i lördags

Hur ska du göra stämpeln då? Beställa hem specialgjord eller?
    Jag letar nämligen efter en bra butik som gör stämplar till hyfsade priser!

• Trull

madelyn,
    du kan ju ringa runt till olika butiker och fråga vad de tar för pris, men viktigt också om hur lång tid det tar att göra stämpeln!! För det skiljer sig ganska mycket.

• Trull

Bridecilla och Madelyn,

Som jag skrev i en kompis dagboksinlägg (hon är på resande fot): "Det är gifta mig jag ska göra, inte föda barn ännu"!!! Det med anledning av att jag grät över allt fint hon skrev Känner mig nästan barnslig, men just som ni säger så har även jag gått och blivit lättrörd

• Bridecilla

madelyn,

ja visst är vi fåniga!! :)
    i love it

vi ska specialbeställa. men hon sa att det inte var ngt problem trots att den blir 160 x 160...
    ca 500 skulle hon ha för den...

• madelyn

Bridecilla,
    Vem beställer du ifrån? *nyfiken*

• Bridecilla

format papper och stämplar, heter den, men jag tror inte att den finns i sthlm...
    men å andra sidan kanske hon kan göra på distans om du har en färdig idé som du kan maila... du kan ju alltid ringa och fråga...

• Trull

Hallå igen!!!

Ni goa göteborgs-girls:

Jag och Bridecilla har bokat upp en dejt på NK, Espresso House, nu på torsdag, 2 mars, efter arbetstid. Skulle vara kanon om HanOchJag och PaNic (även om det finns fler i området) som vill hänga på.
    Vad säger ni???

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2