• clary

Strippklubb

Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?

• Svar på tråden Strippklubb
  • sweet saint

Vissa ämnen resulterar i debatt och detta är ju helt klart ett sådant ämne!!
    Dessutom så svarar ju inte TS, så det kanske var en person som vill se detta leda till en diskution..
    Frågar man så får man svar... som ibland leder till debatt...

• 1juli06

Det e ju det jag menar....

• mn73

Att vara strippa ÄR väl att sälja sin kropp mot betalning! Inte står de väl där "och visar tuttarna till musik" för att det är kul heller!!

Och man kan väl inte jämföra att sola topless med att vara strippa. Och inte modeller och en strippa heller. Det handlar ju om på vilket sätt kvinnans kropp exploateras. Vad som är syftet med att visa upp den nakna kvinnokroppen.

Och nej, jag tycker inte att det är okej om min pojkvän läser porrtidningar eller ser på porrfilmer heller. Tycker inte att man ska stödja en sån industri där kvinnor/tjejer som redan har hamnat snett blir utnyttjade av gubbar som tjänar stora pengar.

• tattar-Emma

Håller med mn73. Det har inget med självförtroende att göra. Jag vill inte att min kille ska fälla homofobiska kommentarer, och det av ungefär samma anledning.

• sweet saint

att sälja sin kropp mot betalning innebär att en person äger dig kropp under en tid.. Det finns ju strippor som dansar and that's it, sen finns det de som går längre efter och tar betalt för fysiska sexuella aktiviteter. Viss skillnad tycker jag!

grrrr tillbaks!!!

• Meddelande borttaget
  • mn73

Fast jag hävdar bestämt att dansa naken på det sättet som en strippa gör är att sälja sin kropp oavsett om det inte är någon beröring inblandad.

Syftet med dansen och uppvisandet av den nakna kroppen är ju enbart att hetsa upp en samling killar/gubbar. Vad är det för tjejer som väljer det som yrke? Antagligen tjejer som redan tidigare har blivit utnyttjande på något sätt eller ändå har otroligt låg självkänsla. Är det då rätt att betala pengar för att de ska bli förnedrade gång på gång???

• sweet saint

sen finns det ju faktiskt tjejer som väljer att göra detta, oavsett man själv kommer överrens med det eller inte..
    Att ha blivit illa behandlad i sin historia är ett helt annat ämne!
    När det gäller vad som är prostiution och inte kommer vi inte överrens så, so be it..

• KCsMama

Jag solar också toppless ibland men inte inför folk jag inte känner och jag tar inte betalt. Inte heller gör jag sexiga rörelser för dessa främlingar för att hetsa upp dem hehe

Var inte allt för länge sedan som samlag mot betalning var lagligt.

• annki72

Jag skulle inte bli upprörd om min m2b gick på strippklubb så länge han han bara tittar,
    Ni flesta tror att en strippa gör jobbet fast hon inte vill, för att hon har dåligt självförtoende att det är förnedrande, Vad tycker ni om Chippendale? (stavningen) Har dessa grabbar oxå dåligt självförtoende? Jag tycker de är hur snygga och sexiga som helst och skulle gärna gå och se dom, ser inget fel i det.Jag älskar min m2b mest iallafall.

Jag tror iallafall att de flesta gör det för att de vill och har mycket stort självförtoende. DETTA ÄR MIN ÅSIKT!!!!!

Man ska gå ut och skaffa sej aptit och gå hem och äta sej mätt!!! det säger min gamla mormor iallafall

Svar på tråden Strippklubb