Strippklubb
Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?
Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?
Lippi:
Mirramiss@hotmail.com
vore kul att se...
ar det nan som har sett " nine songs"?
Den vart ju prisbelonad...
wooops... det ska vara litet "m"
Tyvärr lägger jag inte ut min mailadress på nätet. Har precis bytt. Men förstår om du är rädd för att göra reklam.
Det har ju kommit en del filmer på marknaden som ska vara revolutionerande. Ex Constance (stavning?) som jag bara blev tvungen att se hos en kompis efter alla lovord från tidningar och tv. Men den var ju precis lika fånig som alla andra porrilmer.
Lippi:
Som jag har sagt förut tror jag inte att "alla män" är vare sig det ena eller det andra.
Utan att det rent generellt är vad som råder i samhället/ världen.
Annars skulle det inte vara så att det är män som utnyttjar/våldtar/köper sex/har konstig kvinnosyn. Utan då skulle det vara lika vanligt åt andra hållet.
Det är ju bra att dina kompisar är jämställda, en eloge till dem, som kan behandla/ha samma syn på kvinnor som män. Men det är inte direkt vanligt, sorgligt nog. Jag möts av människor i stort sett varje dag, som inte tänker så.
Och min sambo inte bara kallar sig feminist, utan ÄR det.
Visst vore det bra om det bara fanns "Fin och bra porr", och att alla som var med i det var glada, utan drogproblem, tjänade lika mycket, inte tog nån skada osv...men nu är det ju inte så. Och jag tror att det kan vara svårt att stödja det ena, men inte det andra.
Och åter igen, skulle det definitivt vara mer jämställdt om det fanns lika många killar som strippade för tjejer, som tvärtom.
Nä, att ta betalt för att ha sex på film eller strippa för någon tycker jag är lika mycket prostutition som om en kvinna drar upp kjolen på gatan och låter främlingar ha sex med henne för pengar.
Nonika:
Att läsa dina senaste inlägg är, det bistra ämnet till trots- en glädje.
Önskar fler såg det du ser.
LIPPI: Jag tar tacksamt emot tips på schyssta filmer.
Tycker precis som KCsMama att Constance inte var nåt särskilt
Oj, glömde lägga in adressen.... torvanBT@hotmail.com
Zozo:
Jag blir så ledsen när jag läser ditt inlägg.. jag skulle inte kunna vara med någon som kollade in tjejer på metron eller gick på strippklubb. För mig är det självklart att min m2b bara vill ha mig och inte är intresserad av någon annan, varken sexuellt eller emotionellt. Kanske är jag naiv men eftersom jag känner så här gentemot min m2b så är det väl inte omöjligt att han känner så tillbaka. DET är vad jag kallar kärlek. Riktig kärlek. Jag har inte någonsin en romantisk eller sexuell tanke om någon annan man än min m2b för han är allt jag vill ha, jag behöver aldrig drömma om någon annan.
Men alla är ju olika, jag dömer inte dig. Jag är bara rädd att ni inte är rätt för varandra när ni har ett behov av att se på andra.
Jag drömmer inte heller om andra killar eller trånar efter dem..
Men nog sitter hela tjejgänget å dreglar över någon skådis när man tittar på en film, " Åh, gu va han e läcker"
För det är då ingen som far illa av det.. Min m2b kan hyra en film och sedan skämta: Nu blir du glad när ex, Brad Pitt e me VA!? hehe..
Medans han å killkompisarna kan säga att: å hon e ganska snygg...
Jag tar inte illa upp för jag vet att han även tycker att jag e snygg Och dessutom spelar ju inte utseendet så stor roll eftersom det är PERSONEN man älskar och inte bara hans ögon el rumpa...
Jag vet inte, men både min m2b & jag är säker på vars vi har varandra... Vi älskar varandra mest av allt.. ( även om han måste torka mig runt munnen när jag ser höstlegender.. hehehehe )
Kirk:
Tackar...
Nu ska jag dra mig tillbaka och förbereda julen
Ha en underbar jul och ett gott nytt år (grått nytt hår?), på Er ALLIHOP!
Nonika:
God Jul och Gott Nytt år på dig själv! :)
Lippi:
Vill ha tips på rimforsen@bredband.net
Tack så mycket!
Jag skulle inte heller uppskatta om min blivande var intresserad av någon annan, sexuellt eller emotionellt. MEN, måste man vara det för att titta på någon på tunnelbanan? Tänk efter, tittar inte du också en extra gång på en snygg kille du ser, utan att för den skull vara intresserad av honom på något annat sätt?
När jag känner att jag tycker något min sambo gör är jobbigt så brukar jag tänka på hur det var om jag själv gjorde det. Av vilken anledning skulle jag göra det? Och då kommer jag oftast fram till att det är helt oskyldigt, om man litar på varandra.
God Jul, Gott Nytt År och kram på er allihop!
Alin.. herregud! Kan du ärligt inte se att ngn annan än din man är snygg?? Det kan jag. Och det betyder inte att jag blir tänd pa Brad Pitt eller vem det nu kan vara. Och det betyder absolut inte att jag älskar min m2b mindre för det och jag tycker fortfarande han är läckrast pa jorden - efter 12 ar. Oroa dig inte - vi är absolut rätt för varandra.
Jag blir lite mörkrädd när jag läser inlägg som dina - att sätta den andra personen i bur! Jag har sapass mycket tillit till min m2b att jag inte oroar mig för att han älskar mig mindre för att han tycker Zeta-Jones är snygg. Det tycker jag ocksa - och da är jag inte det minsta tänd pa henne.
Jag tycker ocksa att man ska akta sig för att tala om "riktig kärlek" som om din typ av kärlek var det ända rätta. Jag känner en tjej som bor med tva killar - och det är äkta kärlek, vänner till mig lever i sk "öppna" förhållanden som passar dem utmärkt och de älskar varandra sedan manga ar tillbaka. Jag säger inte att dessa sätt är mina sätt eller ens att jag förstar dem.. men jag skulle aldrig ta mig rätten att säga att det inte är "äkta" kärlek.
Att inte döma.. är ngt av det svaraste som finns. Vi har alla vara fördomar, mer eller mindre medvetna. Ofta är det just de som säger "jag dömer inte dig" som dömer mest. (Och da talar jag inte om dig Alin - även om jag inte förstar ditt inlägg om att du inte dömer mig? Jag förstar inte vad du skulle döma)
Zozo
Jag håller med dig.
Riktig kärlek för mig är det samma som total tillit.
Nä jag menar inte att jag dömer dig zozo, även om jag uttrycker mig lite klumpigt ibland. Om du säger att ni älskar varandra så är det naturligtvis så, det har jag ingen rätt att säga emot. Vad jag menade är att jag blir ledsen när jag läser ditt inlägg och tänker mig att jag var du för jag är (uppenbarligen) en väldigt känslig människa. Men det är min m2b också och därför kan vi vara i våran "det finns ingen annan på jorden"- bubbla utan att någon av oss kånner sig instängd.
Ibland har jag lite svårt att inse att alla inte är jag - jag ber om ursäkt och ska öva på det i fortsättningen.
Visst kan jag se om människor ser bra ut, killar som tjejer. Men jag känner aldrig någon dragning till dem.
Alin, jamen da sa, da är vi ju nâstan överens
Jag skulle inte heller tala om m2b gick och suktade efter ngn annan eller stötte pa ngn. Min tittar gör vi bada (utan att glo), pa bade killar och tjejet!