• clary

Strippklubb

Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?

• Svar på tråden Strippklubb
  • Sanasol

KCs mama > Att gå på strippklubb är ju kanske inte att dra paralellt med att vara otrogen.. .

• KCsMama

Sanasol, nej men det är hela den här frasen "det är ok, för han är vuxen" som jag tycker är så fånig.
    Så man ska tycka att allt ens partner gör är ok med motiveringen att han är vuxen??

Säg då hellre att det är ok för att man inte har något emot strippor.

• KCsMama

Jag har aldrig dragit paralellen strippklubb med att vara otrogen

• Kirk

Jag skulle inte alls tycka att det var okej!
    Sen får karln vara hur "vuxen" som helst.
    (För mig känns dock detta med strippor väldigt pubertetsfjortisar-i-grupp-artat.)

Som en del redaan uttryckt saken här:
    jag skulle dels känna mig väldigt sviken, dels tycker jag att det är en skum människosyn runt hela grejen med strippor.

Självklart skulle jag därför aldrig heller komma på tanken att gå och glo på manliga strippor - vill jag inte vara med om något själv, så ska jag rimligtvis inte heller göra så mot min partner.

Varje par har sina regler och ståndpunkter att följa i frågan, detta är våra.

• lilla loppan

Jag skulle undra och fråga honom om det var något han saknade i vårt förhållande eftersom han kände ett behov av att titta på andra halvnakna tjejer. Kanske skulle vi behöva prata igenom huruvida vi var nöjda med eller ville förändra vårt sexliv?

• Felice

KCsMama

Öhhh....det är ju en helt annan sak.
    Gå på strippklubb får han göra hur mycket han vill och otrohet är en helt annan sak.

• mn73

Felice
    Jag tror att du missuppfattade poängen som KCsMama hade med sitt inlägg.

Att säga att ens partner får gå på strippklubb eftersom att han är vuxen och kan fatta egna beslut är ett underligt argument. Betyder det att han kan göra vad som helst (tex vara otrogen) med samma motivering? Eller är han bara vuxen att fatta beslut i vissa frågor??

Sedan kan man ju tycka vad man vill om att ens partner går på strippklubb, men att använda vuxenargumentet håller ite riktigt.

• Felice

Jag fattar inte vad är det för fel att kolla på snygga tjejer?
    Om han tycker om att kolla på det är det HELT OK för mig. Det är hans val. Likaväl som att andra killar kanske gillar att kolla på p-rullar eller läsa herrtidningar tycker jag att det är helt OK.
    Jag vet att min sambo älskar mig och det är upp till honom att ta sina beslut vad han vill och inte vill göra och jag litar på hans omdöme.

• sweet saint

en lite kommentar bara om det här med "vuxen" diskutionen...
    att gå på strippklubb och att han är vuxen och då kan fatta sina egna beslut, är ju något som han då tar ställning till och VILL göra... om han sen skulle vara otrogen vid nåt tillfälle är ju också nåt han VILL göra..... sen måste han ju svara på konsekvenserna också för sitt vuxna beslut!!! Är det det hon menar med denna "vuxen" debatten??

Svar på tråden Strippklubb