• clary

Strippklubb

Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?

• Svar på tråden Strippklubb
  • sweet saint

ja.. min tycker att det skulle var pinsamt.. jag tror inte ens han skulle bli det minsta tänd på det... om det är det som är meningen..
    Jag kommer ihåg en gång då mitt då favoritställe had en strippkväll, både för killar o tjejer..
    Killarna var ju riktigt grabbiga ni vet.. i snacket.. "öööh, stora tuttar" o hit o dit.. Men när tjejen kom fram och slängde både tuttar o håret överallt så gick faktiskt de flesta... ingen tyckte det var sexigt.. Tror att själva iden bara är sexig, eller om flickvännen gör det.. men kommer en okänd tjej och mosar tuttar o allt ansiktet så är det inte så spännande längre...
    om min pojkvän skulle haka på en strippkväll så - fine, go ahead.... tror att han skulle komma hemrusandes med 20 rosor och bara vara tacksam över att han har mig..

• Jupiter2

Jag skulle bli arg. Och sur.

• Leylani

Skulle inte bry mig nämnvärt faktiskt... jag vet att han älskar mig och tänder på mig... Jag kan uppskatta en snygg kille (eller tjej), varför skulle inte han få det?

• Ålin

Jag skulle INTE uppskatta det. Och jag tror att han skulle uppskatta lika lite om jag gjorde det.

• Snartgift

jag skulle inte tycka det var så roligt,jag vet även att han inte skulle tycka att det var så kul att jag gjorde det.Man ska ju inte göra nått som man inte vill att den andre ska göra.

• Ehliana

jag tror inte att min pojkvän skulle gå på en strippklubb , älskar han mig och får spänning och upphetsning av att vara med mig så BEHÖVER han inte gå å en strippklubb.

• KCsMama

Om min man skulle gå på en stripklubb skulle jag bli jätteledsen och arg, precis som han vet att han själv hade blivit om jag hade gått på strippklubb.

• chili32

Om det var i samband med svensexa ok! Men annars nä jag skulle bli skit förbannad! Precis som han skulle blivit om det var jag..

• Julija

tjejerna på strippklubbarna är oftast väldigt slitna och fula så inget att oroa sig för...tror jag man vet ju inte hur man skulle reagera när ´det händer (om det händer)

• Sandgren

Jag skulle inte bry mig alls, med skulle snarare vara lite kul att gå tillsammans istället

Svar på tråden Strippklubb