• clary

Strippklubb

Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?

• Svar på tråden Strippklubb
  • Nonika

Jag skulle verkligen inte gilla det, men det finns inte ens chans i världen att min m2b skulle göra det. Han är emot allt som har med porr att göra, och har jobbat med jämställdhetsfrågor. Han har sagt till han som förmodligen kommer att hålla i svensexan att han kan gå med på det mesta, men absolut inget som har med stripp/porr/naket att göra.

Och han skulle inte tycka det var roligt om jag gick på en stripklubb heller (men det skulle inte falla mig in, och jag ska säga till mina tjejkompisar att jag inte vill det på möhippan...iof är jag 99.9% säker på att de inte skulle få för sig att ta med mig på en sån...)

• Nonika

TS, varför undrar du, förresten?

• jocelyn

Jag skulle också följa med. Varför skulle han få allt det roliga?

• clary

För själv sitter jag hemma ledsen och besviken,och undrar om jag bara är löjlig som överdriver allt.

• Felice

Helt OK. Han är vuxen och det är upp till honom att bestämma vad han vill göra.

• tattar-Emma

Jag skulle ffa bli besviken över att han skulle vilja, att han skulle ha den människosynen.

• Sanasol

Kanske är det väl inget man jättegärna tänker sig att ens man/blivande man gör! Men ifall han vill det så är det ju hans val, jag är inte i hans liv för att predika eller bestämma över vad han får göra och inte!

Dessutom är ju inga strippor i världen hotande mot mig och vad vi faktiskt har tillsammans, jag litar på honom och känner honom. D v s jag vet vad han tycker om sånt, vart gränsen går och att han aldrig någonsin skulle göra något för att såra mig.

• Bridezilla K

Jag skulle bli sur, arg, och ledsen. Hade känt att han saknar respekt för mig, han hade nog haft ett och annat att förklara, och tilliten hade nog fått sig en törn.

• KCsMama

Felkice, om han senare på kvällen sätter på tjejen, är det då helt OK? Jag menar han är ju vuxen

• mn73

Fast jag skulle nog bli arg mest för att jag tycker att det är totalt fel att stödja sån verksamhet! :(

Svar på tråden Strippklubb