Strippklubb
Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?
Vad skulle ni tycka om eran man gick på strippklubb?
Är det verkligen det saken handlar om?Man får väl faktiskt acceptera att man inte kan vara eniga om allt? Eller hur?
Ang. självförtroende delen så kan det säkert stämma, att många har dåligt självförtroende.
För oss handlar det om ömsesidig respekt, för oss handlar vårt sexliv om oss, inga andra och jag har så pass mycket självförtroende att inse att jag förtjänar bättre om min man skulle gå på strippklubb. För mig är stripp samma som prostitution för inte handlar det om att man går dit för att lyssna på musiken.
Sanasol ja ajälvklart men det känns som att folk vill läsa in mer i det jag skrev än vad det faktiskt är
Det jag irriterade mig på var just inte att hon tyckte det var ok utan motiveringen till varför det var ok.
Stipp samma som prostittion? Då är ju så gott som alla modeller prostituerade också då?
Det e för mycket troll i denna tråd....!
prostitution är ju när man säljer sin kropp mot betalning!! inte att man VISAR tuttarna till musik...
Har nångång i mitt liv solat topless, men jag är varken prostituerad eller strippa..
vem syftar du på är trollet då?
Men lyssna på er eller läs er... det e ju helt sanslöst... här frågar en olycklig tjej vad ni tycker och ni nästan hoppar på varandras inlägg. Helt plötsligt e det nästan fullt krig... e lite road bara hur ni orkar, och jag läste tidigare i en tråd att om man tar upp alltför personliga frågor... finns det troll som ställer till ett herrans liv... och den gränsen e väl passerad eller...
Trodde det kallades debatt, och man måste ju fråga för att få reda på hur andra tänker eller hur? Det är åtminstone syftet från min sida.
Jo så klart, men nu e ni ju inne på prostitution och porrtidningar och filmer... jag menar bara att hela tråden e trasslig, men kör hårt jag läser och småler..