• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • H.C

Hej Tjejer

Jag är inte främmande för nya vänner så jag hänger gärna på någon gång. TW är jag väl inte helt förtjust i så det hoppar jag, men gärna fika någon gång.

~emma~ & jajj@ - fick intrycket av att ni är p-vetare. I så fall har ni en till här:)

• jajj@

Hej H.C!

Visst är vi personalvetare! ~emma~ är klar och jag har nog en termin kvar tror jag. Pluggar du fortfarande eller jobbar du?

Vi är ett gnska stort gäng tjejer som träffas lite då och då och fikar, följ gärna med nästa gång! Just nu har vi inget planerat tror jag, men vi skriver här om vi ska träffas. De flesta som finns här finns även på tråden som heter "Lund-malmöbor bröllop 2006", så kolla även på den. Ibland planerar vi fika där och ibland här.

• jajj@

H.C, förresten, planerar du också bröllop?

• ~emma~

H.C - pluggar du eller jobbar du? Jag är färdig som jajja skrev men har svårt att hitta jobb inom området. Kul i alla fall att träffa andra p-vetare!

• H.C

Hej
    Jag följer gärna med nästa gång, ska hålla utkik här med jämna mellanrum.

~emma~, jajj@: Jag är färdig och jobbar för fullt. Vet att det inte är lätt att slå sig in på arbetsmarknaden, och jag hade en himla tur. Har ett antal kursare som ännu inte har haft samma tur. Jag håller tummarna för er, det är ett himla roligt område. När blev du färdig ~emma~ och inom vilka områden skriver ni uppsats?

Vi hörs igen.

HC

• H.C

Oj, missade att säga att vi planerar vårt bröllop som går av stapeln om knappt 4 månader.

• jajj@

H.C, vad roligt att du har lyckats få ett jobb. Du måste komma och fika med oss så att du kan berätta mer!

Själv har jag läst programmet i Uppsala, och jag har sociologi (med inriktining på aop) som huvudämne. Jag är klar med min c-uppsats men håller fortfarande på med min d-uppsats som inte verkar vilja bli klar....

Kul med en till p-vetare!

• ~emma~

H.C - skönt att höra att någon får jobb i alla fall :) Jag blev färdig i september, har varit arbetslös och nu går jag på praktik. Jag hade psykologi (med fördjupning hälsa och interkulturella frågor). Du har inte så långt kvar till bröllopet, vad kul! Var ska ni gifta er?

• ~emma~

Förresten - glad Alla Hjärtans Dag allesammans! *kramar*

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund