Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Japp, jag måste nog vara arbetslös ett år till för att få en sexmånaderspratik... ;) Dessutom kastas jag snart ut ur det kommunala ungdomsprogrammet eftersom jag blir "vuxen", dvs fyller 25. Då får jag inte fortsätta praktiken i vilket fall som helst. Skönt för dig jajja att ha ett år kvar! Förhoppningsvis ser det bättre ut på marknaden då, inte bara för p-vetare utan för alla!
~emma~:
Hoppas det löser sig med din praktik! Det är verkligen en superbra start på arbetslivet - i alla fall för mig som fick följa med på mycket och testa lite olika områden även om jag hade mina specialområden från början. Jag hade nog tur som var "ung nyutexaminerad akademiker" (men över 25) när jag fick praktik.
Jajj@ du har mail!!!
Tack smurfen! Det verkar vara något fel på min mail, så det går inte att skicka iväg någonting. Jag vet inte varför. Det är i alla fall därför jag inte svarar, bara så att du vet.
~emma~ då kan vi ju börja prommenera igen sen då.
jajja, ja det kanske vi får! Fast jag hoppas ju på ett jobb... :)
~emma~, såklart. men snart är det ju sommar och det är väl den enda tiden i livet då det kan vara värt att vara arbetslös. Annars får vi väl starta upp ett konsultföretag ihop du coh jag.
Förresten ~emma~, hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll!!
Jajj@ såg ditt sms nu! Du har fått mail!!!
Smurfen, du har fått ett nytt sms! Hör av dig så kan vi ju bestämma en tid.