• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • Bettan, Skåne

Smurfen: du glömmer väl inte att kolla in brudklänningarna här på BT under Köp & Sälj, finns just nu en massa fina i storlek 34.

• *Smurfen*

Hej!

Jag kommer tyvärr inte vara med idag, det verkar som de flesta kommer att träffas kl. 1700 osv och jag hinner inte komma innan kl. 1900.

Men vi får ta det en annan gång... Ha det så skoj tjejer

• jajj@

Ska du inte komma smurfen?? Folk kommer nog att dyka upp vid lite olika tider, så det är nog ingen fara om du kommer senare. Dessutom så vill ju jag träffa dig!! Ska vi ses i helgen annars?

• *Smurfen*

jajj@

Hde varit så kul att ses, sedan så är min sambo lite småsur för att han har varit ensam i några dagar.. ville att vi skulle umgår ikväll...

Till helgen skall jag till göteborg å titta på klänningar men vi måste ses snart...!!!

Hälsa din sambo så gott...

mpnga kramar

Den blåa smurfen!

• jajj@

Smurfen, vi får väl ses i veckan som kommer istället så du kan ägna lite tid åt din älskling också.

Ha det så trevligt i Göteborg och hälsa du också!

Kram!!

• *Smurfen*

Hej Alla!

Ngn som vill fika, nästa vecka?

Någon som vill träffa nya kompisar ?

Fika nästa onsdag 15feb? kl. 1700?

• *Smurfen*

Puffar lite!

Jajj@ kan du?

• Ocikatten

Jag kan ev dyka upp den 15:e, men tidigast 17.45

• jajj@

Självklart kan jag! Var hade du tänkt dig?

• *Smurfen*

Sakll vi ta det på samma ställe som ni var på sist, cafeet som man går ner en trappa, jag å namn;)

Ok då kommer

Smurfen
    Jajj@
    Ocikatten

Om det är ngn mer som kan så kopiera våra namn å klicka in ditt eget!!

Fler???

Ruthie?

Emma?

Hjärtat73

79a

Bettan skåne??

Fler???

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund