• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • ~emma~

Sorry 79a, har kollat lite men hittar det inte!

• 79a

~emma~: tack för att du kollade,
    ska ni göra ngt speciellt istan innan fikan imorgon?

• ~emma~

Konstigt att de inte verkar ha någon hemsida. Imorgon ska jag handla material till inbjudningskorten, och jajja ska hjälpa mig med sitt studentkort :D Man får 20% rabatt som student på Matton, så det gör ju ganska mycket. Sedan blir det säkert lite shopping. Du får gärna hänga med om du vill :)

• 79a

~emma~: jag hakar nog på om d e ok.

• jajj@

79a, häng med om du vill! Eller om det är någon annan som vill utnyttja mig och mitt studentkort!

• jajj@

Man får ju vara glad om någon vill träffa en, även om det bara är för att de vill spara pengar...

• 79a

Jajja: :) ska inte shoppa..tror jag..måste spara lite :), kommer bara slappa i soffan annars

• jajj@

79a, vi har ju ett helt år på oss att gå och fundera på saker och ting innan det blr allvar. Jag blev lite sugen på att sätta igång och provgöra inbjudningskort när jag såg alla fina papper.

• jajj@

79a, när är det ni ska gifta er? Har ni bestämt datum?

• 79a

jajja:Inget datum är bestämt, men i augusti. Sant vi har ett år på oss..är också lite sugen på att fila på inbjudningskort, känns som det är ngn man kan börja pilla med redan nu.

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund