Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Vi ska också gifta oss i augusti, det blir antagligen en av de sista helgerna i augusti, men det är inte helt bestämt än. Som tur är behöver vi ju inte boka lokalen, så vi kan hålla datumet lite flytande tills vidare.
jajja: jag kollar runt på nätet efgter lokaler, men det är rena jungeln..
Jo, jag kan tänka mig det... Tidigare i höstas satt jag och kollade igenom alla trådar om lokaler i malmöområdet, det tog ett tag. Jag tror att jag hittade några stycken som verkade ok, men jag kommer inte ihåg vilka längre. Dessutom är det nog bara bra att var ute i god tid eftersom alla andra verkar vara det.
79a - självklart är det ok! Vi träffas utanför H&M på Gustav kl fyra.
jajj@- ja, jag vill BARA träffa dig för att spara pengar ;)
Jajj@ , har du tid för fika idag?
skickat sms till er båda... tänkte om ni har lust:)
*Smurfen* - hade gärna fikat om jag hade haft tid idag... ska hämta ringarna och lite annat. Men ni får ha det så skoj :)
Smurfen, jag såg inte ditt erbjudande om fika förrän nu, antar att du redan har hunnit åka från jobbet.
Tack för i kväll Smurfen! Tänkte passa på att påminna dig om numret till hyresvärden, det skulle ju vara perfekt om han har fått in något redan nu för då kanske vi hinner säga upp vår lägenhet och slipper dubbla hyror.
Hör av dig i morgon, kram!!