• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • jajj@

Hej hej!

Tänkte bara kolla om alla har sett att det är fika på gång i den andra tråden. Eller alla kankse redan har flyttat över dit?

• *Smurfen*

Hej Alla!

Nu har vi bestämt datum och lokal... är helnöjd, datumet är ej off. (inbjudan skall ut först) men det blir i Maj... nu jag jag på klänningjakt...

Lite besviken på mässan i hlegen vet inte om det var någon annan som upplevde det så!!! Eller vad tyckte ni??

Klänningar... var finns det snygga, vet ni vilken affär som är billiast? Hört att Cindirella har finna?!

Kramizar

• *Smurfen*

Fina, skall det står, ursäkta stavningen

• Bettan, Skåne

Jo, ha,ha.. man blir allt lite förvirrad av alla trådar just

Tycket bröllopsmässan var rätt ok, fast jag kan inte påstå att jag kommit speciellt längre i planeringen efteråt. Bridefashion (tror jag dom heter) har nog en del klänningar till lite mer fördelaktiga priser, var där och provade en jättefin som inte kostade så mycket.

• *Smurfen*

Hej !

Bettan, Skåne !!

Tack för tipset.. skall kolla runt nu ordentligt! Det är 3 månader kvar till bröllopet!!!

Jippiiii

• Bettan, Skåne

*smurfen* : förresten, vad kul att ni bestämt datum Lycka till nu i klänningsjakten, själv hittade jag min på Cinderella (dom verkade verkligen anstränga sig för att vara trevliga ) jobbigt bara att vänta tre månader på att den ska komma!

• 79a

Smurfen: Har hört att Palms på bergsgatan är bra.
    Vad har ni hittat för lokal?
    Jag är helt inne på Söderslätts bygdegård förtillfället, sett foto därifrån med dukat för bröllop, så fint :)

• *Smurfen*

Hej!

Tack alla!

Bettan, Skåne skall dit och titta under vecka kanske tom idag med Ruthie

79a

Vi har bokat en lokal i Stehag, jätte fin och stor samt billig, 800 kronor, måste säga att jag blev positiv överraskad när jag såg den,. finare än jag trodde.

Så 27 maj är det som gäller tjejer.

Skall fixa med inbjudningskort under kommande vecka och skicka ut dem!

Skall bli så kul med allt.

Vigseln blir i början av maj, så festen blir 4 veckor senare,

Jajj@ välkommen tillbaka har saknat dig!

• *Smurfen*

någon som har bra tips på hårfrisör samt makeup-artist i Malmö?

Kramizar

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund