Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Tupperware? Får man lov att komma??
Klart du får komma...ju fler desto roligare....
Skicka mail till mig så skickar jag mina tfnnr och adress.
lillan26@yahoo.se
hjärtat 73, nu blir jag förvånad! Jag trodde att tupperware har gått ur tiden... eller vad man nu ska säga.
Nädå det försvinner nog aldrig...de har förnyat sig...de har burkar som man kan ställa i ugnen osv. *skrattar*.
Min favorit är en micropluskanna som den heter. Man kan koka potatis med den på ett par minuter i micron
eh... Tupperware party? vad är det?
(pinsamt, säkert sånt man bara liksom ska veta)
Hihiiiii! Plastburkar till försäljning! :D Ja, det är diverse praktiska hushållsartiklar. Jag vet inte om det är jag som har hittat på det, men hade inte amerikanska hemmafruar ursprungligen sådana partyn?
Kannan lät jäkligt smart i alla fall :D
Tupperware är kanon, dyrt men prisvärt! Har många produkter så jag vet vad jag talar om...
Alltså det låter ju lite som om ni alla skulle komma till mig på onsdag och titta *skrattar*. Bakade kanelbullar igår
Jag får nog hoppa över Tupperwarepartyt, det är lite för mycket vuxenpoäng för min smak... Återkom om ett par år så kanske jag känner mig mer redo.
Skämt åsido, så trodde jag att det fanns så mycket bra plastbyttor på marknaden numera så att Tupperware hade spelat ut sin roll. Min moster brukar ge mig lite Tupperwareburkar i present, men det var ett tag sen nu tror jag så jag utgick ifrån att de inte fanns längre. Jag kommer i alla fall ihåg hur fantastiskt bra min mamma och hennes vänner tyckte att de var, jämfört med de gamla Hammarplastburkarna i hårdplast som gick söner om man tappade dem...