Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Ocikatten: kan ju inte låta bli att fråga om du äger en ocicat också, (kattgalen som jag är )
Då är du kattgalen liksom jag! :)
Slantarna räckte inte till en hel ocicat så jag har en ½ oci...
50% ocicat och 50% huskatt, han är helt underbar!
Vad har du i kattväg?
Hej!
Kom aldrig igår eftersom jag satt kvar på jobbet när ni fikade o hade trevligt ...:(
Men det lär väl bli fler tillfällen eller? :)
Ses då istället!
Ocikatten: åh, vad kul. Själv har jag två vildingar här hemma, en bengal och en burma.
Får väl ta lite kattsnack på nästa fika då
EN BENGAL!!?!?!?!?
Snacka om att jag blir avis nu...
Definitivt kattsnack nästa fika oxå!!! :)
Ocikatten: he,he.. det är livsfarligt att börja snacka katt med mig, jag kan hålla på i timtals, bara så du vet
Här finns förresten lite bilder på godingarna (kunde inte låta bli )www.familjeliv.se/krypin/bettan78/galleri.php
Bettan, Skåne - gud vad gulliga de är! Jag är inte så haj på kattraser så jag tycker att de ser ut att vara av samma sort :). Hur gamla är de?
Ocikatten vi ska också gifta oss i Hyby g:a kyrka. Jag är döpt i den kyrkan, mina söner är också döpta i den kyrkan . Sedan är jag konfirmerad i stora kyrkan.
Vem ska ni ha som präst?
hjartat73
Tror det blir Åsa C, men det var nog inte bestämt ännu. När är det dax för er?
~emma~ Vi får nog ta och lära dig lite om katter! :D
5 aug...vi ska ha Yvonne Magnusson