• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • *Smurfen*

Trevlig helg tjejer!

Vi ses på tisdag för fika...

förslag, vad säges om coffe house istället?

Så slipper vi bli utslängda

• ~emma~

Var ligger coffe house? För min del spelar det ingen roll om det blir det eller Moccasin. Bestäm ni andra! Trevlig helg förresten!

• 79a

bettan, skåne: jo men kommer man verkligen upp i den summan? ser man tex på ~emmas~ställe så var det 450:-/kuvert, ingen lokalhyra och allt ingick

• 79a

bettan, skåne: vad blev ert slutliga val?

• Bettan, Skåne

79:a : nej, visst finns det billigare ställen, tänkte bara poängtera det (där vi kommer ha vårt bröllop tar de rätt så rejält betalt för både vin och lokal så jag ska ju inte säga nåt )

• jajj@

Smurfen, menar du espresso house??

• jajj@

Hej tjejer!!

Jag tänkte bara kolla hur det blir i morgon. Vilka kommer och var ska vi ses? Förslagen är Moccasin och Espresso House (på gågatan mellam Gustav Adolfs torg och triangeln) (eller, jag tror att det är det cafeet Smurfen menar). De som kommer är:

Emma
    Ruthi
    Smurfen
    79a
    jajj@
    Keyla
    Bettan, skåne
    Panilorak
    Charlie 06 (??)
    Hjärtat73

Någon annan?

Det ser ut som att vi blir ett gäng, kul!

• jajj@

Smurfen, hoppas att du har haft en trevlig helg!!

• Ocikatten

Hej!
    Är ny här! Ska gifta mig i maj och kommer från Svedala. Hur går de här träffarna till? Vad pratar ni om? Får man vara med?
    *nyfiken*

• jajj@

Hej Ocikatten!

Du är så välkommen! Vi träffas lite då och då och fikar och pratar massor. Både om bröllop och annat.

Du kan även kolla på tråden som heter "Lund-malmöbor bröllop 2006 nr2", de flesta finns på båda trådarna. Det är väl egentligen den som är "bröllopstråden" och den här som är för nya vänner, men det har liksom gått ihop.

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund