• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • *Smurfen*

Jajj@ du har fått mail

• *Smurfen*

Hej Jajj@

Hoppas mailen fungerar idag, skickade precis ett mail till dig..

Många bamsekramar

Selma

• jajj@

Hej smurf!!

Det är något problem med min mail, jag kan nämligen ta emot mail, men inte skicka. Om jag lyckas skicka iväg ett mail så är det tomt när det kommer fram. Fruktansvärt irriterande...

Svaret på det du skrev i ditt mail är, ja, det göra jag. Ringer dig sen, när slutar du?

• *Smurfen*

Hej Alla!

Kan inte följa med idag, har haft så mkt att göra under helgen, skall umgås med min älskling idag.

Kramizar

• jajj@

Hej Smurfen! Tråkigt för oss, men roligt för honom... Vi kanske kan ses i veckan om du har tid?

• *Smurfen*

Hej jajj@

hur gick det med lägenhetsvisningen igår kväll?

Håller tummarna för er, själv satt jag hemma å tittade på desp.hous.wif. så underbar den serien är

hihii

• *Smurfen*

Var har alla andra tagit vägen???

• jajj@

Hej Smurfen!

Hon skulle fundera på om hon ville ha den, vi får nog reda på det om två veckor... suck...

Jag tror att alla andra har flyttat över till den andra tråden för att minska lite av förvirringen.

Hoppas att allt är bra,
    kram!

• *Smurfen*

hmmm. skönt att du är vkar här jajj@, men se det från den positiva sidan... ni kanske kan få tag i en lgh hos oss istället, har ni ringt den här månaden? Han kanske har fått några uppsägningar... Hoppas HOPPAS hoppas

• jajj@

Vi kommer att höra av oss till er hyresvärd i slutet av månaden/början av nästa månad. Det är ju då uppsägningarna kommer in. Dessutom har vi fått ett mail om en lägenhet på Kristianstadsgatan som är lite intresserade av vår lägenhet, så vi ska kanske titta på den. Vi vill ju helst byta så att vi slipper dubbla hyror...

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund