• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • ~emma~

Kan nog på onsdag också :)

• 79a

Slutar 20.30 på ons, så jag får hoppa över.

• ~emma~

*Smurfen* - oj förlåt, såg inte din fråga förrän nu! Jo, både jag och sambon har satt in pengar i förväg, eftersom säljarna har framstått som seriösa och det inte har rört sig om så mycket pengar. Det har funkat jättebra, och de har skickat paketen snabbt. Men du får nog räkna med några dagar. Du kan också få en sorts identifikation från säljaren så att du kan se var paketet befinner sig.

• ~emma~

När ska vi fika på onsdag? Är det klockan 17 som gäller igen? På Coffee Maniac?

79a - men vad synd, nu igen! Hoppas att du kan följa med nästa gång!

• ~emma~

Sorry, jag kan ju uppenbarligen inte läsa ;) Klockan sex på onsdag alltså?

• hjartat73

Vet inte om det är 18.00 på onsdag men jag kan inte komma förrän runt den tiden då det blev onsdag istället för tisdag *ler*.

• Bettan, Skåne

Hej på er, nu är jag tillbaks efter en härlig semester

Fika på onsdag låter ju jättekul, kanske jag också hänger på!

• H.C

Hej
    Kan vi inte säga att de som kan vid 17-tiden kan komma då så kan vi bli fler efterhand. Tycker det är så himla tråkigt att sitta av tiden på jobb eftersom jag inte kör hem om (bor någon mil utanför stan). Bara ni meddelar om det blir någon mer kl. 17 för jag vill ju inte sitta där själv:)

HC

• hjartat73

Välkommen hem Bettan, Skåne

• *Smurfen*

Bettan, Skåne

Välkommen hem!

Skall vi fika kl. 1800 på onsdag på samma cafee som alltid?

Vad säges?

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund