Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Nu har jag hittat cafeet! Gick förbi där igår när vi skulle till möllan för att ta en öl efter bion. Bra,va?
Hej, diskuterar ni bröllopsplaner på era fikor?? har själv "planer" på bröllop 2007 ev. aug., har inte planerat ngt hittills, men en nybliven brud sa att det var dags att börja planera..
79a nog både på denna träffen den 17/1 och på träffen den 25/1.
Många hänger i denna tråden också:
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1406974.html
79a: Jag ska också gifta mig -07, men det är nog bara bra att lyssna på lite bröllopsprat så man vet vad man ska göra när det väl är dags och vad man ska tänka på.
Den här tråden var ursprungligen till för att samla ihop folk som var intresserade av att träffa nya människor, men nu tror jag att de båda trådarna har blandats lite, men det är ju bara kul. Vi har träffats och fikat en gång bara och då blev det både bröllopsprat och annat. Vi ska ses den 17/1 på cafe mocca kl 18.00, kom gärna dit. Sen är det fika på gång i den andra tråden också den 25/1.
Hoppas att du blev lite klokare!
Jag kanske dyker upp på tisdag om jag kan, hur stor grupp ska jag hålla utkik efter, vet ju inte hur ni ser ut!!
Jajj@ samt alla andra!
Skall vi träffas på stortorget kl. 17.45? vid statyn?
Samt har du tid för fika idag?
Menar du fika idag måndag Smurfen? Jag är helt klart med på det, när det passar dig.
Menar du träffas på stortorget för fika idag eller i morgon? Om det är till i morgon så ligger fiket ganska nära möllan, vid triangeln så du behöver inte ta dig till den här sidan av stan. Vi kan ses vid triangeln tex och gå dit tillsammans.
Hör av dig här eller skicka ett sms. Hoppas att du har det bra på jobbet, kram!
79a, vi är nog en sex-sju stycken tror jag. Beskriv hur du ser ut så kan vi ju hålla utkik efter dig!
Tänkte att det vore kul att fika idag efter jobbet!
Kan vara i stan kl. 1830 är det för sent för dig?
Nej, 18.30 passar bra. Då kanske jag hinner äta middag innan t.om. Var ska vi ses?