Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
fint, då ses vi! jag håller utkik efter en röd jacka!
2006-01-03 15:25 ~emma~
Smurfen:
Fika ikväll kl 18 på Coffee Maniac:
~emma~
hjartat73
Puh76
jespers darling
*Smurfen*
Hur gör man?
Svemerikanskt bröllop
SimbaBimba
Bettan, Skåne
hjartat73 - hoppas att han mår bättre snart!
här kommer mer info från Emma
Hej Jajj@!
Tack för igår, hoppas att vi kan göra om det snart igen!
Många Kramar
Hej Smurfen!
Det var jättetrevligt igår, synd bara att jag inte hann stanna så länge... Det vore kul att ses igen och ta en fika eller nåt. Hör av dig om du vill hitta på något, jag är som sagt oftast ledig. Narnia var för övrigt en jättemysig film, det tyckte vi båda två.
Kram!
Hej,
Läste först på denna sidan idag, såg att ni var en del som träffades igår. Jag följer gärna med nästa gång, bor i Malmö och jobbar i Köpenhamn, vill gärna lära känna fler i Malmö.
Hej Panilorak! Jag och smurfen ska träffas vid statyn på Stortorget idag kl 15.00 och ta en fika. Har du lust att komma?
Eller om någon annan har lust att komma?
Hej,
Kom precis hem, så jag missade er idag. Hoppas det kan bli en fika en annan gång!
Tråkigt att du inte hann se det, men Smurfen och jag hade tänkt träffas igen. Vi kanske kan bestämma ett datum i förväg så att du också kan föjla med? Säg bara till när det passar dig!
Hej
Någon som har lust att ses i Lund eller Eslöv??