• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • *Smurfen*

jajj@
    Puh76
    *Smurfen*
    ruthie76
    Bettan, Skåne
    ~emma~

glömt ngn?

• Svemerikanskt bröllop

Ser att ni bestämt en ny träff. Bra val av café, jag och min sambo går dit väldigt ofta. Tyvärr kanjag inte följa med den 17, jag kommer den 25 istället. Ser att den gamla tråden är avstängd för svar, vet ni varför.
    ~emma~kollade in din klänning, jätetfin, vilken tur du hade. Det måste betyda att den var menad för dig.

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - tack! Den gamla har nog stängts av för att det har gått tre månader. Så vi får väl öppna en ny... hmmm det har jag aldrig gjort, men jag får väl försöka!

• jajj@

Hej Smurfen! Jag vet inte heller riktigt var cafeet ligger, men jag slog upp gatan på eniro och jag vet var den ligger i alla falll. Vi kan ju träffas någnstans innan, tex triangeln eller möllevångstorget och irra oss dit tillsammans.

• jajj@

Förresten, om det är någon annan som vill träffas innan så är det bara att säga till så bestämmer vi en plats som passar alla så får vi hjälpas åt att hitta dit!

• jajj@

Penny28: Jättefin klänning, klassisk och snygg men ändå annorlunda! Är det långt släp?

• *Smurfen*

Trevlig helg tjejer!

Då ses vi på cafeet på tisdag kl.1800

Jajj@vi kan väl ha sällskap dit?!

Kramizar Alla

• jajj@

Smurfen!

Absolut, bestäm var det passar dig bäst att träffas. Vi kan ju höras på telefon annars och bestämma ett ställe. Hoppas att du får en riktigt trevlig helg och kör försiktigt!

Kram!

• Bettan, Skåne

phu.. är så himla stressad hänger inte med på BT alls, men kl. sex blir bra för mig, har inte hunnit kolla än om jag vet vart cafeét ligger annars kanske jag också hänger med på att träffas innan.

(bara söndagen nu,med en skitjobbig konsert, är överstökad så kan jag börja leva igen och framförallt börja planera mer bröllop )

Ser fram emot tisdag

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund