• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • *Smurfen*

skall vi ta det vid trinageln, MCdonald (inne i triangeln!) kl1830... är det ok

Går vi vilse så har vi ju varandras nr

• jajj@

Jag kan inte komma på var i triangeln McD ligger just nu, men det löser sig nog... Annars kan vi ju träffas vi ingången som vetter mot gågatan, förslagsvis på insidan av dörrarna. Vad tror du?

• *Smurfen*

Låter jätte bra...

då ses vi där idag!!!

• *Smurfen*

dörrarna

allt väl med dig hoppas jag, haft en trevlig helg?

• jajj@

Fint, då tar vi dörrarna (så slipper man dessutom bli kall). Det är så lustigt, det är bara en minusgrad, men det är iskallt ute. Det är ett mysterium för mig...

Jag har haft en bra helg, vi har tagit det lugnt och inte gjort så mycket. Det tycker jag är skönt. Hur har du haft det? Kommer inte din sambo hem snart förresten?

• *Smurfen*

Jag har en sen kund så jag kanske blir lite sen man jag hör av mig på vägen i så fall om det är ok!

Sambon kommer på torsdag... som jag har längtat

• *Smurfen*

ojoj... längar skall det stå

• jajj@

Det förstår jag att du gör, både har längtat och längtar . Min älskling ska bort på kompisars bröllop över helgen, det känns jättetrist fast det bara gäller två dagar.

Vi kan säga klockan sju istället om det passar dig bättre, så slipper du stressa. Sen hinner jag definitivt äta innan också.

• *Smurfen*

Okidoki!

Då tar vi kl. 1900 istället!

Kramizar

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund