• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • jajj@

Smurfen!

Hoppas att du har trevliga och snälla kunder idag . Det ligger en tråd lite längre ner med en länk till Alnarpskrogen, det står att de tar från 30-300 gäster där, det kanske är något för er? Ni kan ju höra av er till dem för kostnadsförslag och se vad det landar på.

• ~emma~

jajj@ - aj då, det var ju synd. På lördag är jag upptagen :(

hjartat73 - igår pratade vi om att ha en vinkväll på fredag, eventuellt hemma hos mig.

• hjartat73

Åh så roligt....får man komma om man är frisk och om mannen släpper ut mig?? *ler*

• jajj@

~emma~ så typiskt, jag är annars oftast ganska obokad måste jag säga. Men men, det finns nog fler tillfällen att träffas på.

• jajj@

Förresten ~emma~ om du har lust att prommenera någon dag så är det bara att säga till. Jag behöver komma ut och röra på mig och går gärna åt ditt håll.

• ~emma~

jajj@ - ja det får vi göra någon dag!

hjartat73 - självklart!

• jajj@

Eller om någon annan också gillar att prommenera!

• hjartat73

Jag, min tärna och *Smurfen* ska ut och titta i brudklänningbutiker på lördag om ngn också vill hänga med.

• jajj@

Hjärtat73, smurfen sa det, jag kanske följer med er. Fast egentligen borde jag inte det eftersom jag ju inte ska ha någon brudklänning . Men det kan ju vara kul att bara titta!

• ~emma~

jajj@- fast du borde passa på att prova lite, hihi!

Jag följer gärna med om jag har tid, har rätt mycket att göra på lördag.

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund