Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Smurfen!
Hoppas att du har trevliga och snälla kunder idag . Det ligger en tråd lite längre ner med en länk till Alnarpskrogen, det står att de tar från 30-300 gäster där, det kanske är något för er? Ni kan ju höra av er till dem för kostnadsförslag och se vad det landar på.
jajj@ - aj då, det var ju synd. På lördag är jag upptagen :(
hjartat73 - igår pratade vi om att ha en vinkväll på fredag, eventuellt hemma hos mig.
Åh så roligt....får man komma om man är frisk och om mannen släpper ut mig?? *ler*
~emma~ så typiskt, jag är annars oftast ganska obokad måste jag säga. Men men, det finns nog fler tillfällen att träffas på.
Förresten ~emma~ om du har lust att prommenera någon dag så är det bara att säga till. Jag behöver komma ut och röra på mig och går gärna åt ditt håll.
jajj@ - ja det får vi göra någon dag!
hjartat73 - självklart!
Eller om någon annan också gillar att prommenera!
Jag, min tärna och *Smurfen* ska ut och titta i brudklänningbutiker på lördag om ngn också vill hänga med.
Hjärtat73, smurfen sa det, jag kanske följer med er. Fast egentligen borde jag inte det eftersom jag ju inte ska ha någon brudklänning . Men det kan ju vara kul att bara titta!
jajj@- fast du borde passa på att prova lite, hihi!
Jag följer gärna med om jag har tid, har rätt mycket att göra på lördag.