• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • hjartat73

*skrattar* Ja, det är biten av ansvar man får ta....visst min sambo hade väl kunnat sitta med honom men jag hade inte viljat att min sambo skulle lämna mig med honom om han blev så sjuk så man är tvungen att åka väg. Dessutom har sambon inget körkort....

• jajj@

Vilka söta pojkar du har! Och vilka fina ögon de har båda två...

• hjartat73

Formen och storleken på ögonen är mina *stolt* men färgen är pappas....

• hjartat73

Usch måste nog gå och vila en liten stund innan jag hämtar den stora huliganen från dagis....

• 79a

Hade varit kul att titta på klänning, jobbar tyvärr på lör!!synd.

• Puh76

Jag skulle gärna följa med på lördag. Har inte fått vara i nån sån butik nångång...snyft. Måste kolla kläder till mannen med.

• Bettan, Skåne

Ja, jösses jag måste ju verkligen komma igång med brudklännings-letandet nu *panik* , men jobbar på lördag. Hade faktiskt tänkt att våga mig in på Cinderella och se om ryktet stämmer he,he...

Jo, vårt köksprojekt har tagit otroligt lång tid, phu.... men snart är det färdigt och om vi bara kan enas om ett kakel så kommer det att bli jättefint (grrr... varför ska män lägga sig i sånt där med färger som de inte förstår sig på )

• ruthie76

~emma~ jag kommer gärna på vinkväll om det blir på fredag Har redan planer för lördag kväll.

• hjartat73

Alla som vill följa med på lördag är välkomna...
    Tänkte vi skulle börja med den som ligger på Gustav Adolfs Torg som heter Södra Högtidskläder för det öppnar kl 10
    Ska vi mötas utanför pressbyrån på Gustav Adolfs Torg kl 10?

~emma~ jag vill gärna komma på vinkvällen men jag är fortfarande ganska dålig idag så vi får se hur jag känner mig imorgon.

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund