• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • hjartat73

Tjejer vi ställer in brudbutiksrundan imorgon....iallafall för min del pga väder och förkylning. Vill inte lura ngn att stå vid Pressbyrån och vänta på mig. Om vädret blir bra och jag känner mig okej kommer jag nog ta en sväng med min tärna men eftersom det är så osäkert vill jag inte bestämma ngt. Sedan hoppas jag vädret blir bättre till onsdag och att jag har tillfrisknat!

• jajj@

Ok, då vet jag. Inga brudklänningar i morgon då med andra ord!

• hjartat73

jajj@ tror Puh76 var lite sugen på att titta runt....ni kan ju gå ändå fastän jag inte följer med

• Puh76

Jag kanske följer med..beror helt på vädret..inte så kul att gå på stan när det är så här.

• jajj@

Hej, såg precis att du kanske ville titta på klänningar idag Puh76, hoppas att du inte stod och väntade, för jag trodde inte att det var någon som skulle komma så jag tog sovmorgon. Känner mig lite dum att jag inte ollade med alla...

• Puh76

Ingen fara..jag stannade hema och kollade på dopet...kände inte för att åka in till stan!!

• jajj@

Skönt att höra! Jag tittade också lite på dopet och var ute och försökte ta mig fram i stan, det var rätt så halt. De är inte så bra på snöröjning i den här delen av sverige tycker jag

• The Ring

Haha! Kunde inte låta bli! :D :D :D
    Kolla sista meningen!

Hej, såg precis att du kanske ville titta på klänningar idag Puh76, hoppas att du inte stod och väntade, för jag trodde inte att det var någon som skulle komma så jag tog sovmorgon. Känner mig lite dum att jag inte ollade med alla...

• jajj@

Hm, ja det kan ju bli lite konstigt ibland... Kollade ska det ju vara!

• *Smurfen*

Hej!

Vi är ett gäng (4 personer) som skall träffas den 31 jan för att umgås på ett fik.

Är det någon som vill med?

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund