Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Oj, jag hoppades att jag inte strulade till det för er nu, så att ni fick stå och vänta på mig.
Det är alltså lite smått panik här nu med allt som ska hinna fixas (bla. med vårt kök som vi renoverar, helt hysteriskt lång tid tar det )
men jag hoppas jag kan hänga på nästa gång och att ni hade det riktigt mysigt i kväll
Bettan, Skåne - nej, det är lugnt, vi körde bara förbi Triangeln för att se om du stod och väntade. Håller ni fortfarande på med köket? Blir det till ert drömkök?
Tack alla för en supertrevlig kväll!!
~emma~ och ni andra jag säger detsamma. Det var jättekul att sitta och prata med några som inte tröttnar efter fem minuter
Ibland när man pratar med andra kompisar etc så har de svårt att förstå vilket stort projekt det är egentligen.
Hej, ja tack för ikväll, ledsen jag var tvungen att gå så tidigt, hoppas vi hörs o ses snart igen :)
Instämmer med er andra, tack för igår det var jättetrevligt, vi får verkligen göra om det igen! Tråkigt bara att vi blir utslängda därifrån hela tiden.
~emma~ roligt att träffa en p-vetare!
jajj@ - Detsamma! Jag håller med om caféet, gillade inte riktigt deras attityd. Vi kanske får ta något annat nästa gång. Coffee maniac är rätt bra ändå.
Vinkväll på fredag! Vem vill hänga på?
Ja, de verkar inte helt kundorienterade... När smurfen frågade vad det var i deras cheescake när vi var där dagen innan svarde han -cheese?? som om hon vore knäpp som frågade... Coffee maniak verkar lite trevligare tycker jag.
Var är det vinkväll någonstans?
Nu har jag suttit i telefon med försäkringskassan i 20 minuter och är inte klokare för det... Det hela slutade med att de skulle höra av sig till mig.
~emma~ ang vinkväll på fredag så har min sambo tydligen bokat biljetter så han åker iväg på lördagen istället så att vi skulle kunna träffas på fredagen så jag tror inte han blir så glad om jag sticker iväg på vinkväll. Lördag däremot är jag helt ensam hemma!