• *Smurfen*

Vänner Malmö/Lund

Hej!

Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!

• Svar på tråden Vänner Malmö/Lund
  • jajj@

Oj vad snabb du var! Då säger vi 19.00 utanför triangeln, ha det så bra till dess!

• Bettan, Skåne

Hej på er!

Jo, jag hade blandat ihop cafeé Mocca med cafeét Moccasin så nu är jag inte helt säker på vart det ligger. Tror ni vi kan träffas någonstans innan?

• *Smurfen*

självklart, skall vi ses vid huvudentren vid triangel imorgon?

Vi skall ut och fika med jajj@ idag, du får gärna följa med om du vill.

• jajj@

Lustigt, jag trodde också att det varmoccasin först...

Visst kan vi ses utanför triangeln i morgon, det blir bra. Jag kommer ju till och med från det hållet.

• ~emma~

Hej! Jag har också gärna följe imorgon, ska vi säga vid fem i sex vid triangelns huvudentré?

• 79a

17.55 vid triangelns huvudentre, är jag inte där kl 18 så har jag fått förhinder. Ser ut_ blond dryga 1.70,svart kort jacka o blå jeans..hmhm..ser ni ngn som ser vilen ut/står o väntar på ngn så e d jag :)

• Puh76

Nu är jag helt förvirrad...ska vi träffas 18 eller 19? Och var?

• hjartat73

Puh76 jag tror de skulle träffas klockan 19 igår och idag är det 18 på Cafe Mocca men en del ska träffas fem i sex vid Triangeln tror jag.

• jajj@

Hej på er alla! Jag tänkte bara kolla vilka som inte vet var cafeet ligger och som vill träffas innan. Vi kan ju ses utanför triangelns huvudingång (den som vetter mot gågatan) kl fem i sju-sju. Det tar bara någon minut att gå till Mocca därifrån.

Smurfen och jag var där och fikade igår, det var trevligt men rätt så fullt när vi kom vid 7-tiden. Hoppas att det finns mer plats idag...

Vilka är det som kommer förresten?

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund