Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
smurfen: grattis till sängen förresten!!
Tack jajj@
umgås med barn är helt underbar.. Älskar barn men det kan verkligen ta på krafterna:)
Är så lycklig över sängen skall levereras hem idag... skönt med en riktig säng efter 1,5 månader på bäddsoffan...
Många Kramar (till alla)
jajj@
Puh76
*Smurfen*
ruthie76
Bettan, Skåne
Har jag missat ngn?
Jajj@ hade problem med att skicka sms till dig igår, hoppas det kom fram;)
puff
fortafarnde inget som synes
Smurfen!
Jag fick ditt sms igår, men jag kanske inte svarade på det? Har du fått hem din säng nu? Hoppas att den är riktigt skön att sova i . Snart får du väl också hem din sambo?
Hej tjejer! Jag följer också gärna med den 17:e, om det är ok! Jag har förresten hittat ett mysigt fik, Mocca heter det och ligger vid triangeln. Där kan man nog sitta ganska många.
Fint! Då är vi sex personer än så länge. Har vi bestämt vilken tid vi ska ses?
Hej alla
Jajj@ - jag tror inte att vi sagt någon tid ännu.
Mocca tycker jag låter bra - har aldrig varit där själv men fick tips om det på jobbet.
Jag tror att jag vet var mocca ligger, är det liksom bakom davidshall eller är jag helt ute och cyklar nu?
Vi får väl bestämma en tid som passar alla, ni som jobbar kan ju komma med förslag.
Kram!