Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej pov! Det verkar som att vi som finns kvar på den här tråden, dvs jag och smurfen och Panilorak, bor i malmö (alla andra verkar ha försvunnit). Är du här ibland? Jag har aldrig varit i Eslöv men är i Lund ibland eftersom jag pluggar där, men jag tror inte att jag ska dit än på ett tag. Pluggar du i Lund? Har du inte lust att komma till malmö någon dag? jag är oftast ledig, men Smurfen jobbar vardagar på kontorstid. Hör gärna av dig om du ska hit!
pov, var ska du gifta dig?
Litenyfiken då jag är från stehag från början... :)
Hej på er! nu planeras den fika i andra tråden men själv kan jag inte det datumet, kanske ni har lust att fika en annan dag?
Hej
jajj@:
Jag bor i Flyinge mellan Lund o Eslöv. Jobbar dock i Lund. Är i stort sett aldrig på Malmöhållet så tänkte jag att det brukar alltid vara någon som pluggar i Lund :) Är väl ingen omöjlighet för mig att ta mig in till Malmö. Ska kolla andra tråden :)
Penny28:
Ska gifta oss i Torna Hällestad, ligger ungefär mellan Södra Sandby och Veberöd.
Ett förslag!
Vad säges om en gemensam träff den 17 janurai kl. 1800?
passar det eller vad tycker ni?
Bettan, Skåne
Det datumet som de skall fika på i den andra tråden passar inte så v´bra för mig, är i Nässjö kurs! Men kanske kan alla datumet ovan!
Vore jätte kul
Passar det dig?
Nu var jag för snabb
Dig / er skall det stå
Hej på er alla! Som jag tidigare sagt så är jag mycket flexibel så jag kan träffas när ni andra har tid. 17:e januari passar mig, jag kommer gärna och fikar då.
pov: jag pluggar i lund, men kommer inte att vara där särskilt mycket förrän sista halvan av vårterminen. Men jag kommer nog att ta mig dit lite då och då innan dess, så jag kan ju höra av mig om jag vet att jag är på väg dit. Är du också nyinflyttad?
Smurfen: hoppas att du hade en trevlig helg med din mamma!
jajj@
Hej!
Vi var på IKEA med mamma på söndagen, så mkt folk det var, puh...
Men det har varit en lugn helg, mina kusiner samt kusinbarn var på besök, han är helt underbar...
Imorgon kommer vår efterlängtade säng, sovit på bäddsoffa i 1,5 månad nu så den är verkligen efterlängtad!
Hur har du haft det?
Kramizar
Jag kommer oxå gärna den 17e!! Om jag får?