Vänner Malmö/Lund
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
Hej!
Jag är nyinflyttad i Malmö och har inga vänner, tänkte höra mig för om det är någon sim skaffa en ny kompis vore jag jätte tacksam!
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1288885.html
du kan läsa lite mer på den här länken, cafeet, återkommer strax eller läs vidare på länken ovan ;)
Jag såg inte vilket cafe ni skulle träffas på, men jag kan hålla vidare utkik. Jag kom just på att jag har lovat min sambo att vi ska gå på Narnia i kväll och sen måste jag klämma in middag däremellan. Jag tror att han kommer hem från jobbet vid halv sex, men jag kanske kan komma en liten stund...
Låter jätte kul, jag är osäker på vad cafeet heter men jag vet var det ligger... återkommer !
Vore jätte kul om du kom med!
Narnia, var jätte bra, tyckte jag, men sambon gillade den inte!
Man jag rekommenderar den verkligen, tag med mkt popcorn för den är ca. 2,5 h lång!
var ligger det? jag kanske kan träffa dig utanför eller nåt? jag har rätt så dålig koll på cafeer i den här stan än så länge.
oj, så lång. jag tror att jag kommer gilla den, men det är min sambo som har tjatat om att gå jag vet inte hur länge, så igår lovade jag att vi skulle gå idag.
Självklart!
Vi kan träffas kl. 1800 på stortorget, statyn om det är ok för dig! det tar ca. 5 min att gå dit!
Om du har läst boken eller sätt en teckand version tidigare så är den väldigt lik!
Jag gillade den verkligen!
toppen, stortorget är jättebra (så behöver jag inte gå så långt heller, lat som jag är...) Jag har på mig mössa som ser ut som en svart basker, en svart jacka och blå jeans. Jag läste narniaböckerna när jag var liten och tyckte mycket om dem, så det ska bli kul att se filmen.
Då blir du inte besviken!
Jag har en röd jacka samt röd väska! Svart mössa!
Samt jeans!
Skall hem först och byta om men jag är den kl. 1800!
Jätte kul