bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Hej tjejer här kommer min adress med korten på de "riktiga" inbjudningarna.... håll tillgodo!!!!
groups.msn.com/Brudparet/shoebox.msnw
Överlycklig: vilka fina inbjudningar och vilken klänning. Jätte snygg tycker jag.
Bols:Vi tänkte göra något liknande fast ifrom av att gästerna skriver en hälsning på ett kort och stoppar det i ett kuvert. Sen lägger de dem i en låda Till oss. Varje lördag så länge korten räcker, öppnar vi ett kort och taremot en hälsning från våra vänner.
ooGizzYoo;
Vi skall ha samma datum på de gäster som är par. Det kan ju vara en vanlig vardag, behöver inte vara en helg.
GithKat; Jo, så kan man oxså göra det blir tvärtom...
Skall genast gå in och kolla på Överlyckligs sida.
Överlycklig;
Det blev jätte fint!
Hej på er!
Har i helgen varit i Stockholm och hittat band till min klänning och eventuell ringar. Nu börjar jag känna att det är på riktigt. Vi insåg även att det måste bli en tur till under våren.
Ha det bra! /K
Mamsell K : Åhh vad kul, grattis.
Måste bara berätta att jag hittade ett jättefin bröllopsfotoalbum på Gekåås i lördes. Köpte även fyra engångskameror som vi ska ha på borden Hittade även fler servetter, denna gång i offwite, som jag velat ha hela tiden. Tyvärr spillde jag cockacola i påsen som de låg i och självklart rann det in i servetterna.. fast de var inplastade. Så nu räcker inte de jag har kvar till gästerna. Ska kolla i stan om det finns fler liknande, men snacka om surt när man åkt ända dit och hittat något man verkligen vill ha
Ikväll ska jag pilla med mina pärlor igen.. de blir riktigt fina.
Kram på er tjejer.
GithKat;
Var det tjocka servetter, typ linnestuk?
Fanns det fler färger? Pris och antal/fpk?
Massor av frågor men jag tänkte ta en tur nästa år, hinner inte nu...suck...
Har ni köpt klänning än? Är det nån i såfall som känner till säljare på blocket? Det verkar finnas en hel del nya klänningar där.
missp;
Jag har köpt min på e.bay, en jag såg här på BT , väntar spänt på att den skall komma, betalade 850kr för klänning och frakt.
På torsdag ska jag, mamma och min kompis som syr klänningen åka till hennes "syfröken" för att kolla hur vi ska gå vidare. Min kompis har sytt en provklänning i gamla lakan och med en ärm. Nu måste vi filura ut hur vi ska göra med underklänning eller foder. Och så ska vi beställa tyget!!!
Kul att se att ni andra också är på gång.