bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Nu är vi rätt så många i juli 2006!
Kul. :)
Hej!
Har i veckan betalt klänningen och provat den igen. Hon i affären tyckte jag var helknäpp som betalde klänningen en vecka i julafton:)Hade även med mig ett halsband och kolla om det passa, det blev jättefint. På vägen därifrån sprang jag in i en affär och hittade örhängen också. Så nu är det klart. Efter jul ska jag och en kompis sätta oss med inbjudningarna. Ska bli kul nu när man äntligen kan börja på ritkigt! det har ju varit så himla långt bort innan, nu är det iaf rätt år.
Ha det bra alla!
Ja jag längtar oxå tills det sätter fart... på riktigt liksom...men vi delar ju ut inbjudningarna nu på julafton och det ska bli så kul, den bästa julklappen för oss...
Hur gör jag för att komma med på "julilistan"?
Välkomna alla nya blivande brudar!!
Tusen_o_en_natt-kul med en skåning till!!
Solen har lyst över den skånska slätten, lite blåst och -1grad. Härligt!!
Läser alla trådar om misstänksamma brudar som ser negativt på att köpa sin klänning online. Jag är helnöjd med min som jag köpte via en seriös säljare på ebay som jag hittade här på BT. Kostade mig 388kr + 500kr i frakt. Visst den är inte 100% som bilden, snarare 97% men det är det ju å andra sidan bara jag som vet, eller hur. Sedan får en sömmerska sy in den lite för jag hoppas ju gå ner någta kilo tills nästa sommar, men vi får nog alla sy in våra klänningar vart vi än köper dom.
Ha en bra vecka och GOD JUL på er alla i vårt avlånga land!!
Man skriver in sej i listan, så e man me... jag bor i Sala 10 grader minus å lite snö...
Hoppas på snö till jul.
Ifjol var det barmark när vi gick och lade oss på lillejul och massor av snö när vi vaknade. Att det sedan var slask 27dec. spelar ingen roll. Vi får vara glada för de små vita flingorna vi får här nere...
Hej tjejer! Verkar vara några fler än jag som tänkt att sätta sig ner med inbjudningarna nu efter jul. Vi tänkte skicka ut dem så att gästerna får dom på alla hjärtans dag, 5-årsdagen för vår förlovning!
Bokade frisör/sminkör idag. Hade tur, för hon hade redan en bokning samma dag. Känns jättebra! :) Kram
Välkomna alla nya julibrudar, kul att ni hittade hit. Håller med R&F (1/7 2006) att vi är ganska många nu. Sååå kul kul kul.
Tusen_o_en_natt: För att komma in på listan kopierar du helt enkelt texten och klistrar in den i inläggsfönstret, sen skriver du bara till ditt datum, din signatur och var ni gifter er ev oxå var ni har festen.
Hur går era planeringar.. ser att det är många som planerar att snart skicka ut inbjudningarna. Vi ska göra det i slutet på januari. Fast vad jag läst så behöver man inte ha så bråttom eg, bara gästerna har 1,5 månader på sig till osa. I övrigt ligger planeringen ganska lågt här. Pysslar lite med mina pärlor emellanåt. Svärmor var här i lördes och då pratade vi lite om bröllopet. Jag är så glad att hon fixat serveringshjälp gratis. Annars så ser jag bara framemot den 27 dec då jag ska träffa min nya frissa för första gången. Räknar med att det kanske tar en timma eller nåt med frisyrdiskussioner och allt, ska bli så kul och spännande. I övrigt är det ganska lugnt nu när julen står för dörren.
Kram på er tjejer/Katten
Vi ligger åxå lite lågt för tillfället... julen får passera innan vi tar tag i det igen.
Vill ju allting fixat, men har insett att allt går inte att fixa på en gång... det tog ett tag innan jag fattade det :D