• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 2

bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2
  • bellaprincipessa

Hämtade min klänning idag, spännande! :D

• BoIs

Bellaprincipessa- Hur blev klänningen?????
    Jättenyfiken.

• Tess**

Blondie:

Ska ni vigas 12.30 i Veta kyrka?
    Det var nämligen ett par som redan bokat just 29 juli när jag ringde till pastoratet för att boka vårt bröllop.
    Vi ska vigas 16.30 i Sya kyrka.

• GithKat

bellaprincipessa: grattis, undrar som Bols hur den ser ut... Bilder om du har vill vi gärna se
    Ahh minns fortfarande den där känslan när man hämtade hem sin klänning... toklycklig och samtidigt lite nervis att någon som inte skulle se en såg en... Sen vill man ju bara prova prova o prova... fast jag har faktiskt hållt mej. Endast haft klänningen på två ggr. En gång för svärmor när den var hämtad och en gång för mamma så hon oxå fick se. Det är en hääääärlig känsla att ha klänningen, njuter fortfarande....

• bellaprincipessa

Bols och GithKat: Tack! :) Klänningen finns på

www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=89&disc=

Modell 3026

Är verkligen jättenöjd, känns som jag på ngt vis. Den hänger nu hos min mamma och är hemlig för blivande... ;)

• bellaprincipessa

Har ni förresten bilder på era klänningar? Också nyfiken! :)

• Blondi

Tess!

Nej vi ska gifta oss 15.00 men vi har samma präst ni och vi:) Bor ni i Mantorp??

• bellaprincipessa

Bols: Tack :D ! Och detsamma, din klänning är verkigen vacker!
    Jag köpte min på bröllopsbutiken men jag har också letat efter samma modell på ebay, blocket, tradera utan att hitta den. Har hela tiden tänkt att sälja den efter bröllopet för att få tillbaka lite pengar, men nu när jag hämtat den så känns det svårare.... ;)

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2