Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Hej alla gamla och nya besökare!!!
Känns som en hel evighet sen jag var här inne och läste/skrev inlägg. Har jobbat mycket + att först krånglade vårat internet och sedan datorn. Men jag har tänkt på er under tiden.
Var på återbesök (6 mån.) för en månad sedan och allt såg jättebra ut. Allt känns jättebra och jag trivs väldigt bra med mina nya behag.
algit & benetton: Hej! Hur är det med er? Har tänkt mycket på er, framförallt på dig benetton. Du har väl gjort din op nu om jag inte minns helt fel.
Kram på er alla!!!!
Hej alla!
Jag ska göra min operation den första februari och jag undrar lite om nikotin.. Jag slutade röka för ett par veckor sedan men nu snusar jag istället - när måste man sluta med det? Hur gjorde ni rökare/snusare?
Hej Annelie
Det är nikotinet som är blodförtunnande så ifall du snusar el röker spelar ingen roll. Plåster och tuggummi gör också lika stor skada. Sluta helt istället. Fast det är ju lättare sagt än gjort...
Sköterskan på min klinik sa att inför en bukplastik tex måste man sluta hela 6 månade innan, och vid bröstlyft måste man också sluta innan. Men vid enbart bröstförstoring med implantat var det inte "lika" noga.
Kram
Vioola
Tack för svaret! :)
Men vad är det egentligen som kan hända om jag fortsätter snusa i någon vecka till? Kan det bli blödningar?
Kanske är lika bra att sluta snusa direkt ändå..
Kramar!
Hej Pernilla 25:
Så bra att allt var ok vid återbesöket och att du mår bra.
Jag mår oxå bra och är mycket nöjd med mina "nya" bröst.
Känns verkligen mycket bättre nu 8 mån efter.Känns mycket mer som att de är en del av min kropp nu.
Benetton har inte varit härinne alls.
Men visst hade hon en op. tid ?
Hej igen Annelie
Vet bara att det är lika skadligt med alla former av nikotin. Jag frågade ifall jag skulle behöva sluta röka, men sköterskan sa nej. Men jag fick ju en inre blödning, kanske va pga rökning.
Men nu har ja blekt mina tänder, så denna gång ska ja försöka iaf hihi.
Kram kram
regnbågen : Clas använder sig av andra inlägg oxå typ anatomiska o gelehallon. Det visade han mig. Så ring o fråga, om du vill ha det så beställler han hem. Men nu var det 1½ år sedan jag op så det är ju möjligt att han har lagt om bana :?
Kram loppalina
pickolina finns du kavar här inne. har lite frågor till dig ang.explantationen av dina implantat.
Kram
loppalina o regnbågen:
till mig sa han att han bara använder flytande silikon. konstigt.. om jag hade vetat att han använde gelehallon hade jag nog tagit det. men regnbågen, ring du o fråga! o skriv vad han sa sen! =)
algit:
Jag har för mig att benetton hade fått en tid, konstigt att hon inte varit här inne.
Vi som var inne på att träffas igen efter hennes op. , vilket jag hade tyckt var jättetrevligt.
Håller med dig om att brösten känns mer som en del av en nu. Känns som om man haft dem alltid på ngt sätt fast man inte har haft det.
Skönt att du oxå är nöjd med dina och att allt känns bra, dina var ju snygga redan när vi träffades .
Kram på er alla!!!