• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • vioola

Hej igen

Finns det ingen därute som fick olika stora bröst efter operationen? Hur länge höll det (svullnaden) i sig i så fall? I mitt fall är det som var mindre (mycket) större nu... Har gått 5 veckor nu och det händer i stort sett ingenting...

Kram

• Anne-h

Blåsippa:

Han som gjorde operationen på min kompis i thailand har kontakter världen över o sa att man kan gå till vilket sjukhus eller klinik som helst o få hjälp om det skulle bli nått fel..

• linslusen

Gott nytt år på er tjejer!!!!

Ha en trevlig kväll allihopa :)

• blåsippa

Anne-h

ja det är väl bara det att man får betala för det när det ev ingår annars om man op sig här.

men det är ju en enorm pris skillnad , man får ju sem på köpet så att säga!

Sedan är ju jag som hygien sjuksköt väl medveten om att man utomlands har mkt större bekymmer än oss här med resistenta bakterier.tex Mrsa så jag skulle av den anledningen inte op mig utomlands.

Det är ju så att om man tex skadar sig utomlands o hamnar på sjukhus har man risk för tex Mrsa o andra svåra bakterier. man kollas upp extra noga när man kommer hem.

Nu är väl detta kanske en enskild specialklinik men jag skulle inte våga det i varje fall.

Drabbas man av Mrsa så är man det hela livet. Man kan tillfälligt få neg provsvar men det kommer ofta tillbaka så numer aner man att har man en gång varit smittad så räknas man som det.

• Anne-h

blåsippa

Ja dom har ju annat klimat o självklart andra bakterier.
    Men men, får tänka på saken

• Gabban

Hej Cecilia,
    Tusen tack før linken! Skønt att høra att du ær supernøjd. Det sporrar mig ytterligare. Kram!

• Gnägget

När jag tittade i spegeln tyckte jag att ena bröstet är lite större än det andra, har lika stora inlägg på båda. Men eftersom det år DEN perioden, kanske det märks lite extra. Har ni märkt något. tacksam för svar

• Åhsa

Hej! Har precis sett en dokumentär om bröstförstoringar, där de sa att på de flesta som opererar sig blir det ena bröstet större än det andra, precis som det kan vara i "normala" fall. Så jag tror inte man ska oroa sig om skillnaden inte är väldigt stor...det är svårt att fixa helt "perfekta" bröst, lika skillnad kommer det nog alltid att vara, men det kanske är det som gör det naturligare!

p.s. Däremot ska man självklart prata med sin kirurg om man känner sig orolig, eller om storleksskillnaden är alltför stor. d.s.

• vioola

Hej igen

Finns det ingen därute som fick olika stora bröst efter operationen? Hur länge höll det (svullnaden) i sig i så fall? I mitt fall är det som var mindre MYCKET större nu... Har snart gått 6 veckor nu och det händer i stort sett ingenting med det bröstet.

Kram

• Åhsa

vioola, har du pratat med din kirurg?

Svar på tråden Bröstförstoring (3)