• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Swing

charlotte73: soft touch är Inameds nyare variant av geléhallon. De är mjukare och känns mer naturliga än den tidigare varianten, som anses som ganska hårda. Sen säger vissa läkare att lägger man under bröstmuskeln blir skillnaden inte så stor. Vem vet???.......

• vit_lilja

Hej alla!

Jag har följt tråden väldigt noga och nu tänkte jag slinka in med en fråga.

Blir brösten onaturligt fasta med implantat av silikon? Jag har varit helt säker på silikon med jag vill samtidigt inte att det ska kännas "plastigt". Så nu så tvekar jag om jag verkligen vill ha silikon.
    Ni som har silikon, kan andra känna att det är silikon?

Tack på förhand!

• Miiia

AlexandraW:

Okeej,hur mycket har du i och vad för implantat?
    Jo, jag hatar också att inte kunna sova. Därför jag sitter uppe och kollar på film tills jag blir riktigt trött istället :P
    Maria

• AlexandraW

MIIA!

Har lagt in 400 g bakom muskeln. De är McGhan silikongelfyllda, droppformade med livstidsgaranti. De har texturerad yta vilket innebär att jag ej bhöver masserar för att motverka kapselbildning. Har även lyft hö. Var jätte osymetrisk innan. Flyttade nog bröstvårtan 3-4 cm på hö sida.
    Alex

• vioola

Hejsan

En fråga till er som haft era "nya" bröst några månader eller mer.

Ifall de var olika stora, när rättade det till sig i så fall? Det som är större på mig nu var nämligen mindre från början. Det borde ju rätta till sig men när?

Har frågat kirurgen och han sa att jag kunde fått en blödning (har inte ont nu eller så) och det tar minst 6 veckor innan det går ner, men nu har det gått 4 1/2 och det har inte gått ner någonting.

Ni som varit med om nåt liknande skriv gärna och berätta. Nyfiken på hur länge det egentligen tar. Det kanske skiljer en halv behåstorlek eller nåt just nu...

Vill ju inte ha så heller, snyft!

Kram

• Delighted

vit_lilja,

I jamforelse med vad?

Silikon eller koksalt? Vad jag hort sa kanns koksalt otroligt onatruligt val inne i kroppen. Sa, om fragan ar silikon eller koksalt, skulle jag definitivt saga silikon, for kanslans skull!

• Rat

AlexandraW

Du har ingen BH som stöd va? Charles sa att man inte skulle ha det. varför fattade jag aldrig riktigt. På deras hemsida står att man ska ha det.

• Anneli23

Jag undrar en sak, gör det något om man har mens under operationen? Kanske en dum fråga men jag vill bara vara säker. Tror nämligen att jag kommer att ha det då.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)