• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • ceciliaj

pyret78:

det bästa är om du använder en sporttop eller en större behå utan inlägg. sedan är det bara att fylla plastpåsar eller nylonstrumpor med ris eller nåt annat liknande. tänk på att ca 50 ml försvinner bakom bröstmuskeln om du har implantatet där. 100 ml är alltså 1 dl. lycka till!

• ceciliaj

förresten så tyckte inte jag att ristestet funkade så bra på mig, brösten såg inte så normala ut med rispåsar i behån. men man får ju en känsla av storleken iaf. kram!

• pyret78

ceciliaj!!!

håller med! men det där om att man får en känsla för storleken,ska man räkna med mindre än de??för jag tycker ju att det verkar skumt att det resultat man får storleksmässigt med ris skulle stämma med när det riktiga implantatet sitter på plats? jag ska ha bakom bröstmuskeln(helt bakom) men nu har jag fyllt en påse med ris å testat och jag blev nöjd med den storleken som blev då...hur ska jag förklara för min kirurg att jag vill att det ska se ut så..ska jag ta med rispåsen?hahaha

• Torvan

Vad modiga ni är alla som opererar er! Jag får ont i hela kroppen av läsa era inlägg, skulle aldrig våga... Ser alla läskiga operationsbilder framför mig... Men jag är väldigt nöjd, eller tillfreds med mina små tuttar. Fast de kommer nog inte vara så läckra efter amning - om det nu blir aktuellt nån gång....

God Jul på er!

• ceciliaj

pyret78:

hur mycket ris har du i påsen? ta den mängden o lägg på 50 ml så är det kanske ett sånt implantat du ska ha. men det är lättare när man är hos läkaren o provar ut silikoninlägg istället. då får man ju prova olika implantat o se vad som passar. läkaren kan det där, han vet vad som passar. hoppas det går bra!

• algit

Hally:
    du får nog vänta lite tills de mjuknat mera.
    Jag har ett liknande problem jag hittar ingen push-up bh i min storlek.
    70 F -75 E precis som att det behövs inte då.
    Men jag kan väl oxå vilja ha en snygg uringning?
    Nån som hittat någon jag har en men den är inte riktigt bra.

• Delighted

Sara23,

nu har det ju gatt fyra veckor for dig, hur kanns det? Hur ser dem u? :) Ar du nojd? Sa, ingen tajt sportopp alltsa. Vad skont! Men, det ar sa olikt vad andra sager! Men jag antar att det later bra.. Har dina satt sig pa ett bra satt da??

God jul, :) Kramar!

• Saara

Hej alla!

Är hemma igen efter min Tallinn resa. Det är nu 2 dagar sen operationen. Igår hade jag så ont att jag knappt kunde gå, sitta eller ligga...Men det blir säkert bättre för varje dag som går.

Vill önska alla en riktigt GOD JUL!!!

• Rat

LindaMarie

Fy vad otäckt det lät med dubbel kapselbildning. Jag har hört att anatomiska implantat kan vrida sig men bara om man opererat om sig och fickan blivit för stor för det nya implantatet. Hade din vän opererat sig innan eller var det första gången?
    Hhu. Det här behöver vi ta upp med Charles innan vi opererar oss! Hör av dig om du vet nåt mer om detta.
    Nu väntar julstöket.

GOD JUL ALLA!

• Swing

Rat: Det är jätteviktigt att kirurgen gör en lagom stor ficka från början. Anatomiska kan vrida sig när som helst om den är för stor. Inte bara efter omoperation.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)